מבזקיםתאונות דרכים

הילדה בת ה-8 שנדרסה בעפולה הועברה לבית חולים רמב"ם

הילדה בת ה-8 שנפצעה הבוקר (חמישי) קשה מפגיעת רכב בעפולה ופונתה לבית חולים העמק בעיר, הועברה להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה.

ד"ר האני באחוס, מנהל יחידת הטראומה והכירורגיה הדחופה בקרייה הרפואית רמב"ם אומר כי "הילדה הגיעה כשהיא מונשמת עם חבלת ראש וגם שבר בירך. היא קיבלה את הטיפול הראשוני, וכרגע היא בחדר הניתוח להמשך הטיפול. לאחר מכן היא תועבר לטיפול נמרץ ילדים".

התאונה התרחשה הבוקר בשעה 07:20 כאשר הילדה חצתה את הכביש בדרכה לבית הספר ברחוב משה שרת בעפולה ונפגעה מרכב. צוות מד"א העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית לבית חולים העמק בעיר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פראמדיק מד"א ויסאם זועבי סיפר כי "על הכביש סמוך למדרכה שכבה ילדה כבת 8 בהכרה מעורפלת עם פגיעות בכל חלקי גופה. סיפרו לנו שהיא נפגעה מרכב חולף. העלנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה תוך כדי טיפול מציל חיים שכלל הנשמה לבי"ח העמק כשמצבה קשה ויציב. אישה בשנות ה 40 שהייתה עם הילדה בזמן התאונה לא נפצעה."

נהגת הרכב הפוגע עוכבה לחקירה ובוחן תאונות דרכים פתח בחקירת נסיבות התאונה.

3 תגובות

  1. כאשר מנסים להסביר לילדים את הסכנה שבחציית כביש , זה לכל היותר יכול לעזור במקרים מעטים ; בפרט כאשר הם משחקים ליד כביש ; נשאר רק לקוות שההתייחסות של הנהגים , תהיה יותר משמעותית .

  2. עפולה צפופה מאוד לאחר שמאות משפחות חרדיות (ויזניץ) קנו בתים בעפולה ולאחר שמאות משפחות נוספות (חילוניות) קנו בית ברובע יזרעאל…. הגיעו לעפולה מכול הארץ והעיר ללא תשתיות. כמו כן, חרא של נהגים. אנשים מבוגרים מפחדים לעבור במעבר חצייה. תרחיבו את הכבישים!!!!!! צפיפות פחד בעפולה.

  3. עפולה צפופה מאוד לאחר שמאות משפחות חרדיות (ויזניץ) קנו בתים בעפולה ולאחר שמאות משפחות נוספות (חילוניות) קנו בית ברובע יזרעאל…. הגיעו לעפולה מכול הארץ והעיר ללא תשתיות. כמו כן, חרא של נהגים. אנשים מבוגרים מפחדים לעבור במעבר חצייה. ראש העיר עובד רק חצי שנה לפני הבחירות. תרחיבו את הכבישים לעזעזל !!!!!! צפיפות פחד בעפולה. אל תבואו יותר. לא כדאי.

Back to top button