מבזקיםמשפטי/פלילי

לא למד לקח: יומיים לאחר ששוחרר נעצר שוב על אותה עבירה

נער בן 17 תושב קריית גת נחקר במשטרה בחשד שפרץ לכלי רכב וביצע שימוש בכרטיס אשראי שנגנב על ידו. יומיים לאחר ששוחרר בתנאים מגבילים, פרץ שוב וביצע זאת בשנית. אתמול כבר הוגש נגדו כתב אישום על ידי חטיבת התביעות במשטרה.

חוקרי מחלק הנוער התאכזבו לגלות כי קטין שנחקר על ידם לפני כשבוע ימים (18.9) בחשד להתפרצות לרכב וגניבת כרטיס אשראי בו עשה שימוש, ושוחרר בתנאים מגבילים למעצר בית, נעצר בשנית השבוע לאחר שיומיים לאחר מכן (20.9) ביצע שוב את אותה עבירה תוך שהפר את תנאי שחרורו. אתמול הוגש נגדו כתב אישום באמצעות התביעה המשטרתית.

בתאריך 14.9 התקבלה תלונה בתחנת המשטרה בעיר קריית גת אודות גניבה מרכב. החשוד במעשה גנב מהרכב ארנק שהכיל מזומן על סך 750 ש"ח, כרטיס אשראי והמחאה, אז ניגש אל תחנת דלק שם משך לרשותו סכום של 500 ש"ח באמצעות הכרטיס הגנוב, ולאחר מכן הימר בכסף. בפעילות חקירתית אותר הקטין החשוד בתאריך 18.9 והועבר לחקירה במחלק הנוער קריית גת שבסיומה שוחרר בתנאים מגבילים למעצר בית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הקטין, שדחף ההימורים גבר על יצרו, יצא את ביתו על אף תנאי השחרור שהושתו עליו בסיום החקירה הן רק יומיים קודם לכך, וביום 20.9 בשעות הצהריים המאוחרות הגיע החשוד למקום חניית הרכב וגנב מתוכו תיק שהכיל כרטיסי אשראי, ורכוש נוסף. כמו כן עלה בחקירה כי החשוד עוד באותו היום ולמחרת העביר לחשבונו סכום של אלפי שקלים תוך שימוש באפליקציות שונות להעברת כספים. חקירת תלונה שהוגשה בעקבות מעשיו אלו, הביאה את החשוד השבוע (23.9) שוב אל משרדי החקירה במשטרה שם מסר גרסתו ובסיומה נכלא.

אתמול, כאמור, הגישה שלוחת תביעות לכיש במשטרה כתב אישום כנגד הצעיר בבית המשפט.

Back to top button