מבזקיםפוליטי / מדיני

"ויכוח ילדותי בין נתניהו לבין גנץ מי יכהן כראש הממשלה ראשון"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, מסר הערב (ראשון) כי בישיבת הסיעה שערכו היום החליטו חברי הסיעה שלא להמליץ לנשיא על אף מועמד כפי שהבטיחו לבוחרים שלהם.

"בישיבת סיעת "ישראל ביתנו" הגענו להחלטה לא להמליץ לנשיא על אף אחד מהמועמדים להרכבת הממשלה. ההבטחה שלנו לבוחר היתה שהראשון מבין המועמדים שיכריז שהוא תומך בהקמת ממשלה ליברלית רחבה עם שלוש המפלגות: "הליכוד", "כחול לבן" ו"ישראל ביתנו", עליו נמליץ לנשיא. מה שקרה מיד לאחר הבחירות הוא שנתניהו הקים את "גוש ההלכה" וגנץ מנסה בכל דרך לשמר את האופציה להקים ממשלה צרה עם החרדים והרשימה המשותפת. היעד של "ישראל ביתנו" היה ונותר להקים ממשלה ליברלית רחבה עם "הליכוד" ו"כחול לבן", ללא החרדים, המשיחיים, הרשימה המשותפת ומרצ." אמר ליברמן.

הוא הדגיש כי "המפלגות החרדיות הן יריב פוליטי ולא אויב. לעומת זאת הרשימה המשותפת היא גיס חמישי, המנסה להרוס אותנו מבפנים והמקום שלהם בפרלמנט ברמאללה ולא בכנסת ישראל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"בימים האחרונים שמעתי פרשנים שונים ומשונים שטוענים ש"ישראל ביתנו" מערימה קשיים ושולפת שפנים חדשים מהכובע. כל הדרישות שלנו היום פורסמו ברבים לפני הבחירות ולאורך כל קמפיין הבחירות, ואנחנו מתכוונים לעמוד בהתחייבויותינו לבוחר." הבהיר ליברמן וציין, "כפי שהבטחנו לציבור, "ישראל ביתנו" תעשה הכל על מנת לכפות על שתי המפלגות הגדולות הקמת ממשלה ליברלית רחבה. מה שמפריד בין הקמת ממשלה כזו לבין בחירות חדשות, זה ויכוח ילדותי בין נתניהו לבין גנץ מי יכהן כרה"מ ראשון. אני מקווה שנשיא המדינה יקח את ההובלה ויתווך בין השניים, ומצדי שיטילו מטבע מי יהיה הראשון.״

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן

2 תגובות

  1. ליברמן את הפגיעה בכבוד של העם היהודי כבר גרמתה. לך עד הסוף שלך.תיתחבר עם אחמד ותן לנו להיתמודד …אנחנו את פרעו. כבר שרדנו. אז מה אתה פישר קטן ורמאי גדול.

  2. ליברמן אם אתה לא יושב עם אף אחד, אז פשוט שב בצד.
    אתה אשם בכל הטרטור הזה של המדינה, בשביל ממשלת אחדות אף אחד לא צריך אותך.

Back to top button