מבזקיםפוליטי / מדיני

ארדן: "עודה שונא ישראל, מתלונן על הסתה. הגיוני"

השר לבטחון פנים, ח"כ גלעד ארדן אמר לפני זמן קצר (ראשון) כי "עודה שונא ישראל, שמשבח את הרוצח ערפאת, שמבקר מחבלים רוצחים ולא מגנה את חיזבאללה וחמאס ושאמר בראיון לטלוויזיה הפלשתינית, שצריך לעשות הכל כדי להפיל את ראש הממשלה ואת הליכוד (כי עודה רואה את ההישגים מול ארצות הברית כנזק אדיר לאינטרסים שחשובים לו -של אויבינו ) מתלונן על הסתה. הגיוני".

ח"כ איימן עודה אמר היום בבית הנשיא: "אנחנו רוצים לחיות במקום שיש בו שלום על בסיס סיום הכיבוש. הקמת מדינה פלסטינית לצד מדינת ישראל, שוויון אמיתי, גם ברמה האזרחית וגם ברמה הלאומית, צדק חברתי בוודאי דמוקרטיה לכולנו".

3 תגובות

  1. באמת למה להיות תמימים למה באמת ציפתם? שהוא יגיד שהוא אוהב את מדינת ישראל? כי אם הוא יגיד שהוא אוהב את המדינה הוא יחוסל ! השינאה למדינת ישראל נמצאת בתוך הציבור הערבי בארץ לצערי …… והוא אחד מהם!! בנתיים הוא מקבל משכורת וצוחק כל הזמן !!!

  2. ארדן אתה ליצן , ממשיכים בהסטה במקום לטפל באלימות לאסוף נשק לא חוקי הדיבורים נגד הערבים יביאו אותם ל20 מנדטים בזכות הליכוד תשאירו אדמה חרוכה

  3. טיבי אמר לנשיא הארץ זו המדינה שלהם…הם ילידי המקום…כלומר הם רוצים מדינה פלסטינית…להכיר בהם כלאום …זו עוד מדינה…חמאס מדינה…וליהודים…אם ישאר משהו…סוף הציונות סוף מדינת ישראל כמדינת הלאום היהודית…והכל בהסכמת שלש רמטכ"ים וגמד אחד…זה כחול לבן…שתוף פעולה עם שונאי ישראל…!!!

Back to top button