מבזקיםפוליטי / מדיני

מירי רגב: גנץ, זה לא הזמן לפסילות וחרמות. שים את האגו בצד

מירי רגב התייחסה לקריאה של נתניהו לגנץ על מנת לפעול להקמת ממשלת אחדות ואמרה: "בני זה לא הזמן לפסילות וחרמות זה הרגע לשים את האגו בצד. פסילתו של נתניהו והשותפים הקואליציוניים שלנו כמוה כפסילה של חצי עם. זהו מעשה לא דמוקרטי מצידך בוא תעשה מעשה , תגלה אחריות ותענה לקריאתו של ראש הממשלה נתניהו אל תגרור אותנו לבחירות בפעם ה 3 ונעבוד יחד למען עתידה של מדינת ישראל".

גורם בכחול לבן התייחס לקריאתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר מפלגתו בני גנץ להקמת ממשלת אחדות ואמר: "כנראה שנתניהו מנותק מהמציאות ומסרב לקבל את תוצאות הבחירות ורצון הבוחר. ממתי מי שמפסיד פונה למנצח? מדובר בעוד תרגיל פוליטי יחצ"ני של נתניהו – קריאה נואשת לאחדות כדי לגרור אותנו לבחירות שלישיות. נתניהו צריך לכבד את החלטת הבוחר".

צילום: חדשות MivzakLive

16 תגובות

  1. מהשטויות שלך ברור לכולנו שאתה חבר בכנופיה שדעותיה כשל הסיבונית ומאחר והיא אווילה, מסתבר שכמוה-כמוך

  2. ובין נושאי הלחץ, שכחתי להזכיר את החרדים הדנים כעת למחוק את פסילת יאיר לפיד. וביבי שומע ורועד: אבל הם חתמו לי!!!😥

  3. הטפשה הזו שוב פותחת את הפה. אחרי שחסמו אותה בכל השלבים שלפני הבחירות (הרשו לה להצחיק את הקהל ברכב התעמולה שלה, ולא יותר) כיון שנתניהו הבין שהמטומטמת ובנו הפרזיט רק גורמים נזקים כשהם מדברים, כעת ועקב הלחצים בהם נתון (לכחול לבן יותר מנדטים, סגן שר החוץ לשעבר האמריקאי מספר שנתניהו הונה אותם, טרמפ עומד כנראה להפגש עם האיראנים ושרהל'ה כרגיל צורחת בבית), הוא הרשה לה לדבר רק שכח שהיא פולטת רק שטויות.

  4. עד לפני יומיים טענת שהוא לא אפוי ושהוא שמאל חלש שחבר עם הערבים.
    חתיכת צבועה מגעילה לקקנית תחת. לכי כבר הביתה, נמאסת.

  5. תקראי מה שכתבת ואולי תצליחי להבין איזה שטויות אלו. המושחת שלך חייב לויותר על האגו וליפרוש ויבוא הגואל לעם ישראל ותהיה ממשלה שפויה פה.

  6. הבהמה שרת הביוב המטונפת ברברית תחזרי למקום משבאת ממנו. אחרי שגנץ וכחול לבן ניצחו, מעיזה לקרוא לפיוס. לא שכחנו מה אמרת עליו יפח אשפה שכמוך. מעזה לדבר כך על רמטכל. להקיא עלייך ברברית

  7. רגב,את ממש ממש חמודה,מה קרה לפרצוף הצבוע שלך היומיים האחרונים,אין גינוי משפיל שלא אמרת על רמטכל בצהל על מנת לימצוא חן על מישפחת נתניהו,פיתאום לשים את האגו בצד,באיזה צד? תפנימי הפסדתםםםם,גם אם היה לכם גוש של 61 האם היית פונה לגנץ לכוננן ממשלה ציונית? תם עידן ביבי חפשי משהו אחר ללקק לו

  8. מה קרה מירי רפש?
    כשאתם פסלתם חצי עם . זה היה בסדר?
    תפנימו. מפלגת המילכוד הפסידה.
    שביבי יארוז את שרה ויאיר המצייץ וילך לקיסריה. עד המשפט

  9. מדוייק, כינית את גנץ בלאגנץ בלעג, ללא בושה, הפסדתם! פנו את הלשכה! מתרפסים פתאום, גם אותם תחתימו על נאמנות לקיסר!!???

  10. מירי תשלחי את נתניהו הביתה ותצילי את הליכוד

    מנפילה בבחירות השלישית אם תהיה

  11. ביבי הפסדת לך הביתה ותן לאחרים לנהל את המדינה נמאסת ממשלה ללא חרדים סוחטי מגזר לך עם המשותפת זו שעתך למכתרגים שיהיה לך בהצלחה ואל לך להיתפתות .
    . רגב דרעי שקד רוצים כיסא

  12. מירי אולי ביבי.יגלה אחריות ואצילות נפש ויתפטר מראשות הממשלה עד לזיכוי מוחלט מהחשדות בהן הוא מואשם. אציל נפש לא מסנדל מפלגות לפני מו"מ כן ובלי תנאים מוקדמים. כהרגלו הוא פורש רשת מגן שישמרו עליו מפני העמדה לדין. אציל נפש מהווה דוגמה אישית לנוער למתבגרים ולכלל האוכלוסיה. ויש לו עוד הרבה לכלוך להתנקות ממנו. והמצער הוא שאתם שרים וחכים של הימין מדתפים פעולה עם חשוד בפלילים.והאמת היא שאתם יודעים דאין עשן בלי אש.

  13. חשבתי שגנץ למד מהץשהו, מעט ענווה… מתברר שהוא לא למד מאום. הכפיש והשחיר את החרדים ואת הדתיים ואת הימין… גנץ כנראה איבד עין וחצי אם הוא לא הבין את תוצאת הבחירות. הימין זה כולל ליברמן וביחד זה הרבה יותר מ 60. השמאל זה 45 לכל היותר אלא אם כן אצל גנץ הערבים הם חלק מהשמאל… כאשר הערבים לא מזדהים ועם שום דבר גם לא שום דבר מערכי השמאל ככל שיש להם ערכים כלשהם. תתעוררו גנץ

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח