צרכנות

כיצד לבחור חברת קידום אתרים מקצועית?

מחפשים חברת קידום אתרים המחויבת ללקוחותיה ומציעה פתרונות מתקדמים ואטרקטיביים? איך לבחור חברה מקצועית לקידום אתרים? מהם הפרמטרים החשובים ביותר לבחירת החברה?

מדי יום לקוחות רבים שואלים את צוות חברת מסה מדיה, החברה המובילה שמתמחה בשיווק ופרסום באינטרנט ובכל עולמות הדיגיטל, כיצד לבחור חברה לקידום אתרים. מאחר ויש תחרות גבוהה בענף זה, אנו טוענים שבחירת חברה לקידום האתר שלכם תלויה במספר גורמים כגון ותק בענף, ניסיון מקצועי, התמחות בשיווק ובפרסום בדיגיטל, מחויבות ללקוח, שירות איכותי, שקיפות, המלצות ועוד.

כדי לבחור נכון חברת קידום אתרים אנו ממליצים לפנות למספר חברות, להשוות הצעות אך לא להתייחס רק למחיר, לדרוש רשימה של לקוחות ממליצים ולשוחח לפחות עם שניים מהם, וכמובן חשוב לקרוא חוות דעת על כל חברה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

להיזהר מהצעות זולות מדי

קידום אתרים אינו דבר של מה בכך, זהו תחום דינמי המשתנה בתדירות גבוהה, יש שיטות יעילות וחוקיות לקידום אתרים וטכניקות הנחשבות לפסולות, ולכל חברה יש מודל עבודה מעט שונה. חשוב להדגיש כי אין חברה אחת הנחשבת לטובה ביותר בתחום קידום האתרים, לכל חברה יש יתרונות וחסרונות, כמו בכל תחום עיסוק אחר.

עם זאת, מומלץ להיזהר מחברות המציעות הצעה זולה מדי, כיוון שקידום אתרים אינו דומה לתחומים אחרים ואינכם קונים פלאפל בדוכן. הצעה נמוכה מדי עלולה לגרום לבזבוז זמן וכסף עבורכם, כיוון שלא ניתן לקדם אתר בתקציב נמוך, אלא אם אתם מוכנים להתפשר על עבודה דלה שאינה תורמת לעסק שלכם.

מודל העבודה של חברת מקצועית לקידום אתרים

כאמור, קידום אתרים אורך זמן ומחייב התמדה, ניסיון, ידע מקצועי ומודל עבודה עדכני. מודל העבודה של חברת קידום אתרים מקצועית מבוסס על השלבים הבאים:

  • גיבוש ובניית אסטרטגיה שיווקית בהתאמה למאפייני הלקוח וצרכיו הייחודיים.
  • מחקר מילות מפתח לקידום אפקטיבי של האתר בגוגל ולפרסום יעיל.
  • אפיון קהל היעד ובדיקת המתחרים.
  • אופטימיזציה מקיפה של האתר, לרבות היררכיה, קוד, תמונות, תוכן, קישורים, כותרות, דסקריפשן ועוד.
  • חיבור האתר לכלים המתקדמים של גוגל לצורך מעקב וקידום (גוגל אנליטיקס וכדומה).
  • בניית מערך קישורים פנימיים וחיצוניים.
  • כתיבת תכנים איכותיים, מקוריים ובעלי ערך ללקוחות קיימים ופוטנציאליים, בשילוב ביטויי מפתח.
  • מעקב יומי אחר מילות המפתח המקודמות.
  • הפקת דוחות מקיפים הכוללים מעקב אחרי מיקומים, תוצאות מאמצי הקידום ומידע רלוונטי נוסף.

קידום אתרים אורגני או ממומן?

כאשר מגבשים תקציב לקידום האתר יש להפעיל שיקול דעת ולהתייחס להמלצות של חברת הקידום המקצועית. במקרים מסוימים צוות חברת הקידום יציע לכם להתמקד רק בקידום אורגני בגוגל, במקרים אחרים הוא ימליץ על פרסום ממומן בשילוב קידום אורגני, או רק בקמפיין פרסום מסוג PPC.

קידום אתרים אורגני נועד להציב את האתר שלכם במקום גבוה בדף התוצאות הראשון בגוגל, בהתאם לצורך מבצעים קידום אורגני במנועי חיפוש אחרים. הקידום האורגני אורך זמן רב, לפחות 4 עד 6 חודשים, זו עבודה מורכבת ויומיומית. לאחר שמשיגים מיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל, העסק זוכה לתנועת מבקרים גדולה, ללידים איכותיים ולחשיפה רחבה בפני קהל יעד ממוקד.

פרסום ממומן בגוגל נועד לחשיפה מהירה של האתר, זו פעולה מומלצת במיוחד לחשיפת אתרים חדשים העולים לרשת או לצורך חיזוק המותג וחשיפת מוצרים חדשים. מודעות הפרסום מוצגות במיקומים בולטים ברשת המדיה של גוגל ובדפי תוצאות החיפוש, הפרסום ממוקד, ניתן לשלוט בו בכל רגע נתון, לעצור את הקמפיין כדי לשפר את התוצאות, וכדאי לבנות דף נחיתה מעוצב עם תוכן שיווקי ואפקטיבי כדי לייצר לידים איכותיים.

טיפים לבחירת חברה לקידום אתרים

קידום אתרים מחייב ידע, ניסיון, כלים מתקדמים וטכנולוגיות חדשניות. יש טכניקות פסולות לקידום אתרים ורצוי להימנע משיטות אלו כיוון שגוגל עשוי להעניש אתכם. בעת בחירת חברה מקצועית ואמינה לקידום אתרים עליכם להתייחס לניסיון ולוותק של החברה בתחום הקידום והפרסום באינטרנט, למקצועיות צוות החברה, לתחומי המומחיות ולרמת השירות.

כמובן שיש להתייחס גם למחיר, אך מומלץ להימנע מהצעות זולות מדי. כמו כן, חשוב לוודא מראש מהי שיטת העבודה של חברת הקידום, לקרוא סיפורי הצלחה של החברה מהתקופה האחרונה, לבדוק האם חברת הקידום מציעה חוזה עבודה מסודר והאם היא שולחת דוחות עדכניים ומפורטים לגבי פעילותה.

אם אתם מחפשים חברת קידום אתרים המחויבת ללקוחותיה, פועלת ביושרה, מחויבת לשקיפות מלאה ומחויבת לתוצאות הרצויות – התקשרו עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ והכרות עם חברת מסה מדיה.

Back to top button