חדשות הארץמבזקים

יום הבחירות: למעלה מ-20 חשודים נעצרו, נפתחו 69 תיקי חקירה

נמשכת הפעילות המבצעית של משטרת ישראל בכל רחבי הארץ, בכדי להבטיח את קיומו התקין של יום הבחירות לכנסת ה-22 של מדינת ישראל.

כוחות משטרה גדולים הפרוסים בשטח, לצד אלפי מאבטחים וסדרנים, ממשיכים להגיב ולתת מענה לכל אירוע שבו יש חשש לפגיעה בטוהר הבחירות, הפרת חוק הבחירות או הפרעה לסדר הציבורי.

מאז שעות הבוקר (שלישי) התקבלו במשטרה עשרות אירועים לטיפול ובדיקה במישור החקירתי. בעקבותיהם, עוכבו/נעצרו למעלה מ-20 חשודים ונפתחו עד כה 69 תיקי חקירה בגין עבירות שונות הקשורות באופן ישיר או עקיף לבחירות, בהן: חשד לתעמולת בחירות, זיופים, אלימות, הפרות הסדר הציבורי והתחזות לאחר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

להלן מספר אירועים שטופלו ע״י המשטרה בשעות האחרונות ברחבי הארץ:

• אחר הצהריים התקבל במוקד המשטרה דיווח על כתובת נאצה על רקע הבחירות שהתגלתה בטיילת ת"א. כוחות משטרה שהגיעו למקום, איתרו ועצרו לחקירה חשוד במעשה (27, תושב בנימינה).

• לפני זמן קצר, התלונן חבר קלפי בערערה כי עפ"י החשד מזכיר קלפי הכניס מס' מעטפות לתוך הקלפי. האירוע בבדיקה של המשטרה.

• מוקדם יותר ברהט התקבל דיווח אודות חשד כי מצביע ניסה לשלשל מס' מעטפות לקלפי. שוטרים הגיעו למקום ועוכב חשוד בנסיון להטיית הבחירות.

• בשעות הצהריים, צעיר כבן 17 עוכב ע"י השוטרים לחקירה במשטרה לאחר שעפ"י החשד הגיע לקלפי במרכז ירושלים ככל הנראה במטרה להצביע, והזדהה עפ"י החשד באמצעות תעודת זהות שאינה שייכת לו.

• בשעות הצהריים נבדק חשד לזיוף ב-5 קלפיות בכפר ירכא, כאשר עפ"י החשד בוצע ניסיון להכניס מס' מעטפות לקלפי, בעת ובעונה אחת. ע"פ הנחיית יו"ר ועדת הבחירות האזורית הקלפיות נסגרו עד לסיום הבירור.

משטרת ישראל שבה ומדגישה כי לא תאפשר כל הפרת סדר או ביצוע עבירות על חוק הבחירות, ותמשיך לפעול לאכיפת עבירות אלו. כוחות גדולים של משטרת ישראל, גלויים וסמויים, ימשיכו לפעול בריכוזי הקלפיות ובאזורים הסובבים אותם נגד אלימות מכל סוג שהיא וכן נגד כל ניסיון לשבש את מהלך הבחירות התקין.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button