חדשות הארץמבזקים

השופט מלצר אפשר לליכוד ולנתניהו לחדש את פעילות הצ'ט-בוט

חה"כ דוד ביטן, פנה היום (שלישי) ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר בבקשה שיאפשר למפלגת הליכוד ולראש הממשלה בנימין נתניהו לחדש את הפעלת הצ'ט-בוט בפייסבוק זאת לאחר שהתחייב בפניו כי תכני תעמולת הבחירות יעמדו בהורות חוק הבחירות וכן בהחלטתו, לפי הדין הקיים.

השופט מלצר נעתר לבקשה והדגיש כי לא יפרסמו במסגרת הצֶ'טְ-בֹוט, או בכל מסגרת אחרת, תכנים המפרים את הצו, וכן המועמד מטעם מפלגת הליכוד, בנימין נתניהו לא יתראיין עד מועד סגירת הקלפיות להצבעה, ברדיו ובטלוויזיה.

"לאחר עיון בבקשה, מצאתי כי יש לקבלה בחלקה, כך שהצו, יובהר, כלפי פייסבוק שאינה נדרשת לאסור פרסום, מבעוד מועד, של כל סקר או תוצאות סקר במסגרת הפלטפורמה אותה היא מפעילה, ככל שהצו או צו שינתן בעקבות עתירה אחרת, לא ידרוש זאת ממנה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נמסר לי שפייסבוק הסירה את התכנים שפרסמו הליכוד ורה"מ בנימין נתניהו, שמפירים במישרין את הצו, וכן תפעל בהתאם לנוהל ההודעה וההסרה שסוכם במסגרת החלטתי בתב"כ 21/8 בן מאיר נ' הליכוד, גם לגבי תכנים עתידיים.

בכפוף להתחייבות שקיבלתי מהליכוד ורה"מ בנימין נתניהו ,אני מתיר את חידוש הפעלת הצֶ 'טְ ּבֹוט שלהם ואולם, ככל שתיעשה הפרה נוספת של הצו באמצעות הצֶ'טְ-בֹוט או אם בנימין נתניהו יפר את ההתחייבות שנמסרה לי, הצֶ'טְ ּבֹוט יוסר מחדש מהרשת החברתית עד לאחר פרסום תוצאות הבחירות לפי סעיף 11 לחוק-יסוד: הכנסת." כתב השופט מלצר בהחלטתו.

הודעה לפני דקות אחדות מהצ'ט-בוט של נתניהו
Back to top button