צרכנות

ביטוח נסיעות לחו"ל לבעלי בעיה רפואית

כאשר נוסעים לחו"ל, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לדאוג להם הוא ביטוח נסיעות. ביטוח נסיעות לחו"ל הוא כה חשוב מאחר ואנחנו אף פעם לא יכולים לדעת מה יקרה במהלך הנסיעה. אנו עלולים לסבול מפציעה או פגיעה כלשהי, ולהזדקק לטיפול רפואי.

סוג הפגיעה בבריאות יכול להיות מכל סוג. כאשר מטיילים במדינות עולם שלישי, לדוגמה, נפוצות מאוד בעיות במערכת העיכול. גם בטיול לאירופה או למדינות עולם ראשון יכולים לחלות פתאום, להיפצע או להידבק במחלה.

ביטוח נסיעות לחו"ל, כמו הביטוח של פספורט קארד, למעשה מבטיח את כיסוי ההוצאות הרפואיות בזמן השהייה בחו"ל. כאשר מצוידים בכרטיס כמו של פספורט קארד, ניתן לשלם את ההוצאות הרפואיות במקום – בעזרת הכרטיס. במקרה כזה, הכרטיס משמש ממש כמו כרטיס אשראי המיועד לכיסוי ההוצאות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קבלת טיפול רפואי בחו"ל

קבלת טיפול רפואי בחו"ל היא שונה מאוד מאשר קבלת טיפול בארץ. אנחנו מגיעים לבית חולים או מרפאה בה דוברים שפה זרה ואין בידי הצוות הרפואי את ההיסטוריה הרפואית שלנו. בנוסף, אנו צריכים לעתים להיות מאושפזים ליותר מיום אחד ואף לעבור ניתוח במקרים מסוימים. החוויה של שהות בבית חולים זר היא חוויה פחות מוכרת לנו, ואנו עלולים למצוא את עצמנו במתח רב, בנוסף לבעיה הרפואית עצמה שאנו סובלים ממנה.

הפתרון למתח זה הוא הביטחון שמספק לנו הביטוח הרפואי שלנו. אם נדע כי ההוצאות יכוסו, נוכל להתמקד בהחלמה ולא לדאוג לעניינים כספיים.

הדבר יכול להיות קריטי במיוחד כאשר מדובר בנוסע שהוא בעל בעיה רפואית קבועה כלשהי. במידה והנוסע סובל מבעיה כרונית, יש חשיבות רבה עוד יותר לכך שיקבל את הטיפול הנכון והמדויק עבור מצבו. לדוגמא, חולה בעל היסטוריה של סכרת לא יכול לקבל כל תרופה. הוא יהיה זקוק לטיפול בהתאם למצבו הקבוע. מטופל הנוטל תרופות קבועות מוכרח לדאוג שימשיך לקחת אותן גם בזמן אשפוז או קבלת טיפול רפואי במדינה זרה.

כאשר מצוידים בפספורט קארד, ניתן לעשות הרחבות של כיסוי הביטוח גם לבעלי בעיה רפואית קבועה. חשוב לעשות הרחבות אלו במקרה של בעיה רפואית מוכרת, על מנת לקבל את כל ההחזרים שיידרשו במידה ותהיינה הוצאות רפואיות סביב בעיה זו. במידה ויש החמרה בבעיה הרפואית במהלך הנסיעה, דבר הקורה לעתים, רק הביטוח המורחב יכסה טיפול רפואי הולם בזמן הנסיעה לחו"ל. לכן חשוב לדווח על כל בעיה רפואית קבועה, בטרם חותמים על הפוליסה של ביטוח הנסיעה.

Back to top button