מבזקיםפוליטי / מדיני

"למרות המתקפות, ההכפשות, וההסתה קצרנו הישג מדהים"

אלף פעילי מפלגת נעם התאספו אחה"צ לכנס ענק בו הודיעו על פרישת המפלגה בסבב הבחירות הנוכחי. "למרות המתקפות, ההכפשות, וההסתה קצרנו הישג מדהים. העם רוצה להיות עם נורמלי בארצנו ואנחנו עוד נגיע ליעד"

כאלף פעילי ופעילות מפלגת נעם הגיעו היום (ראשון) אחה"צ לכנס ענק של המפלגה במלון רמדה בירושלים. בכנס נשאו דברים ראשי ורבני המפלגה, והודיעו כי מפלגת נעם ממשיכה בפעילותה, אך לא תרוץ לכנסת בבחירות הקרובות.

הרב דרור אריה יו"ר מפלגת נעם נשא נאום תוך תשואות של מאות הפעילים "לפני כחודשיים, יצאנו למסע היסטורי כנגד כל הסיכויים, כנגד כל המשתיקים, כנגד כל המצקצקים והמזלזלים. יצאנו למסע, לא כי היה לנו כח לצאת אליו, אלא כי לא יכולנו שלא לצאת אליו", מסר הרב אריה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הרב דיבר על כך שלמרות התפתחותה המזהירה של ישראל ישנם גורמים החותרים תחת ערכי היסוד שלה "בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו, האויבים שלנו, זיהו דרך חדשה להשמיד את המדינה היהודית. כן, לא פחות. הם מנסים לפרק את יסודות הקיום שלנו. את הזהות היהודית, המשפחתית והלאומית".

הרב הוסיף "מפלגת נעם, היא אירוע מכונן בתולדות מדינת ישראל. פעם ראשונה שקמה מפלגה שבראש מורם, בקומה זקופה, זעקה את האמת הזאת".

צילום: נדב יריב

הרב ציין את הצלחתה של המפלגה למרות המתקפות הקשות שעברה "למרות התגייסות כוללת של כל כלי התקשורת, למרות התקפות מכל עבר, למרות הורדת השלטים ע"י חברות פרסום, למרות ועדת בחירות שגררה רגליים, למרות ענקיות המדיה שחסמו אותנו ברשתות החברתיות, למרות החרמה טוטאלית של אתרי המגזר, למרות חבורת צייצנים שלא הפסיקו להתחרות בינהם מי יותר ילעג לנו".

"מאות אלפי אנשים הזדהו עם המסר. בכל הסקרים שערכנו, בין תשעה לאחד עשר אחוז, שקלו להצביע נעם. נכון, לא הצלחנו לשכנע אותם מספיק שאם כל אחד מהם יתמוך, נעם תכנס לכנסת ובגדול. בשונה אולי ממפלגות אחרות, אנחנו עומדים פה בכנות ובישרות ואומרים שאת המשימה הזו נשלים בע"ה בבחירות הבאות", מסר.

כאמור במפלגה הודיעו כי למרות המאמצים, בזמן הקצר שנותר לא יצליחו לשכנע סופית את 250 אלף המצביעים הפוטנציאלים שהתעניינו בהצבעה למפלגה ולכן בסבב הזה היא תפרוש אך תחזור לאחר עבודת שטח מאסיבית בבחירות הבאות.

צילום: נדב יריב

כזכור ההחלטה הגיעה מוקדם יותר היום לאחר מפגש של ראשי המפלגה ומנהלי הקמפיין עם רבני המפלגה לאחר שסקרו לרבני המפלגה את ההשגים המרשימים במהלך החודשיים האחרונים מאז שנוסדה המפלגה.

צילום: נדב יריב
צילום: נדב יריב
צילום: נדב יריב
צילום: נדב יריב
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח