מבזקיםפוליטי / מדיני

אשכנזי: "אם נתניהו ירכיב ממשלה עם 61 הוא יהיה הכי סחיט שיש"

רא"ל במיל' גבי אשכנזי התארח הבוקר (שבת) באירוע שבתרבות ברמת גן עם העיתונאי יובל קרני. אשכנזי אמר כי "אם כולם ילכו להצביע – ניצחנו בבחירות, אם נתניהו ירכיב ממשלת 61 – המדינה תשנה את פניה".

לדבריו, "אנחנו מכוונים להיות המפלגה הגדולה ביותר. אנחנו רואים שאנחנו צמודים לליכוד. אנחנו צריכים לוודא שכל הציבור שלנו ילך להצביע. בגוש דן, בבחירות האחרונות 700 אלף איש לא הצביעו. בתל אביב 5 מנדטים לא הצביעו. אם כולם ילכו להצביע – ניצחנו בבחירות. מי שלא מצביע – מצביע ביבי. מי שטס לחו"ל ביום הבחירות – עלול לחזור למדינה אחרת. הבחירות הן על דמותה ועתידה של המדינה שלנו. אם נתניהו ירכיב ממשלה עם 61 הוא יהיה הכי סחיט שיש. המדינה תשנה את פניה".

גבי אשכנזי באירוע שבתרבות ברמת גן

על נתניהו וההסתה אמר אשכנזי: "אני מוטרד מאוד מהשיח האלים. אני מקווה שלא נראה אלימות ביום הבחירות. לשופט מלצר הגיע מידע על אפשרות לאלימות בקלפי. נתניהו הוא ראש הקמפיין. עד לרגע זה ראש הממשלה לא קם ואמר – מספיק עם כל השיח המסית הזה. הבחירות הן יום חג לדמוקרטיה. צריך לעשות מאמץ שכל אזרח יצביע. בשביל זה נלחמנו 2000 שנה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פרשיות השחיתות של נתניהו: "ביבי אומר על פרשיות השחיתות 'לא היה כלום כי אין כלום' – ראש ממשלה שמעדיף את השיקול הלאומי על פני האישי לא היה מקדים את הבחירות אלא מקדים את השימוע. הוא הסתיר מהדרג הביטחוני מכירת צוללות למצרים. כשהוא נשאל – הוא שיקר. אני רוצה לראות מי היה שולח את הילד שלו לבית ספר שבו שהמנהל שלו משקר. שיש נגדו כתב אישום".

"ביבי אסר על אנשיו להופיע בתקשורת – רק הוא מופיע. ביבי מוסר הצהרה דרמטית והשרים שלו הולכים ושואלים עיתונאים על מה מדובר. על הצהרת הסיפוח הוא לא דיבר עם הקבינט. זמן קצר לפני מסיבת העיתונאים הוא טרח להתייעץ עם הדרג הביטחוני – שבלם אותו".

אשכנזי התייחס לעניין חוק המצלמות ואמר: "לא גונבים בחירות במדינת ישראל. חוק המצלמות הוא נסיון של נתניהו להניח את התשתית לדה לגיטימציה של תוצאות הבחירות. מי שקורא ל-20 אחוז מאזרחי המדינה "ערבים שרוצים להשמיד אותנו" – אני מאמין עליו שמסוגל להכל".

גבי אשכנזי באירוע שבתרבות ברמת גן

בתשובה לשאלה על פרסומי נתניהו האחרונים ציין כי "נתניהו מצוי בהיסטריה, לחץ ופאניקה. הוא עושה דברים מסוכנים. דברים שאף ראש ממשלה לא עשה. סיפור העיסוק בנכסים ביטחוניים מעיד עד כמה הוא במצוקה. ביבי חוזר להיות ביבי של הבחירות הראשונות. הייתי אז בכיר במטכ"ל, ראיתי איך הוא התנהג. מנהרות הכותל. משעל ונסיון החיסול. הוא מתנהג בצורה לא ממלכתית. כל דבר כשר בעיניו כדי לקושש עוד מנדטים״.

3 תגובות

  1. חשוב ללכת ולהצביע,
    בעד עשייה, יושרה, קידום שוויון,
    בעד, בעד בעד
    אני בעד עבודה-גשר

  2. אלה שהתרגלו לסחוט אותו ובכל תזוזה קטנה ללחוץ לו עוד ועוד על הביצ'… מתפללים שכך יהיה, וכי מה יכפת לו, הרי ממילא הוא התרגל לשלם מקופת המדינה… העיקר שהוא ימשיך בשילטון עד סופינו המר … זה כמובן כולל את מצביעיו העיוורים/מכורים לשנאה שהצליח להחדיר למוחם הדלול…

Back to top button