חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

הותר לפרסום שם הצעירה שנהרגה מפגיעת משאית בנמל אשדוד

היום (שני) מעט לפני השעה 15:00 בצהריים אירעה תאונת דרכים קטלנית בנמל אשדוד. בודקת מטענים במחלקת הביטחון של הנמל, אילנית טקלה, בת 25 תושבת העיר נפגעה ממשאית באחת הכניסות לנמל שברחוב דרך לסקוב ונהרגה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א ממצאו את אילנית עם פגיעה רב מערכתית כשהיא ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותה.

חובש רכוב על אופנוע מד"א אליהו בן דוד, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 30 לכודה מתחת למשאית כשהיא מחוסרת הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות זק"א

יוסי לנדאו מתנדב זק״א אשדוד, אמר: "מדובר במקרה קשה ומזעזע, אישה צעירה כבת 25 שעובדת בנמל אשדוד. ככה"נ במהלך בדיקת המשאית ומסיבה שאינה ברורה היא נפגעה פגיעה אנושה. כשהגעתי למקום ראיתי את האישה לכודה מתחת למשאית כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית וללא הכרה, צוות מד"א נאלץ לאשר את מותה במקום. מתנדבי זק"א לכיש נמצאים בזירה ומטפלים בגופת ההרוגה ובאיסוף הממצאים. נסיבות המקרה נחקרת ע"י המשטרה במקום."

צילום: דוברות המשטרה

בוחני תאונות הדרכים במשטרת ישראל הוזעקו לזירת האירוע ופתחו בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית.

חברתה של אילנית, מזל מולה קיבלה את הבשורה בתדהמה, "חיים שלי אני לא מעכלת שדבר כזה אכזרי קרה דווקא לך" כתבה מזל בעמוד הפייסבוק שלה, "לא סתם אומרים שה׳ לוקח רק את הטובים, נוחי במשכבך בשלום ,אוהבת אותך. ת.נ.צ.ב.ה".

דודתה של אילנית, בת אל תואבי כתבה, "אמאלה מסרבת להאמין .. אילניתת ? אין מצב שזאת את 😢😢 .. דודתי , ילדה צעירה כ"כ טובה , מקסימה וחייכנית .. שוק !!! תשמרי על אמא שלך ומשפחתך מלמעלה. ת.נ.צ.ב.ה 💔😥 , אוהבים ומתגעגעים !! שלא נדע עוד צער .."

שני טולדנו כתבה, "אסון נורא!!!!!!!מוות מיותר!!!!!! ילדה כל כך טובה חייכניית אוהבת. זכיתי להכיר ילדה כמוך💔 ת.נ.צ.ב.ה".

אילנית ז"ל שהתגוררה בבית הוריה ברחוב העצמאות באשדוד, הותירה אחריה הורים ושישה אחים ואחיות.

מועד הלווייתה טרם נקבע. יהי זכרה ברוך.

אילנית טקלה ז"ל

2 תגובות

Back to top button