מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ: "אל תאמינו לפייק ניוז מבית נתניהו, ממציא זיופי בחירות"

יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') בני גנץ אמר הערב (ראשון) בכנס בחיפה הערב כי "נתניהו מנסה לחפות על הזיוף מול החמאס ומאשים את אזרחי ישראל שהם מזייפים את הבחירות; מי שלא מצביע או מצביע למפלגה קטנה מצביע לנתניהו".

צילום: אלעד מלכה

גנץ אמר לנוכחים: "אל תאמינו לפייק ניוז מבית נתניהו- כדי לחפות על הזיוף שלו מול החמאס ומטחי הרקטות שמכניסים את ילדי שדרות לממ"ד- הוא ממציא זיופי בחירות. נתניהו מאשים את אזרחי ישראל שהם מזייפים את הבחירות. אבל נתניהו יודע את האמת- שהדרום, החברה והבריאות הוזנחו. את זה אפשר לראות בעיניים ללא עדשת המצלמות."

צילום: אלעד מלכה

גנץ הוסיף, כי "בליכוד לא רוצים לבזבז כסף על מצלמות בקלפיות – הרי ממה שהתפרסם עד כה, החשד היחיד מבין 100 קלפיות שנבדקו הוא של נציגי הליכוד. הם רוצים שני דברים אחרים: הם רוצים להבעיר את השטח ביום הבחירות, והם רוצים להכין את הקרקע להפסד וסירוב לקבל את תוצאות הבחירות. אנחנו נענה להם בקלפי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אלעד מלכה

גנץ התייחס לאחוזי ההצבעה ואמר כי "כל מי שנשאר בבית מצביע לנתניהו. מי שמצביע למפלגה קטנה מצביע נתניהו. הבחירות האלה הן לא על מצלמות, אלא על עצמאות בתי המשפט. הבחירות האלה הן לא על תפקודו של גיא פלג, אלא על תפקודו של ראש הממשלה. הן לא ביקורת טלוויזיה, אלא הכרעה בשאלה האם ראש הממשלה הוא מעל לחוק. הן לא על טיולים ופגישות מסביב לעולם, אלא על החברה הישראלית ומה שיישאר ממנה אחרי ההסתה והניסיון של נתניהו לגרור אותנו למשהו שמתקרב למלחמת אחים. הבחירות האלה הן לא מועד ב' שאחריו יבוא עוד מועד. זוהי שעת חירום שבה נדרשת התגייסות של כולם. חיינו במדינה ייקבעו בראש ובראשונה על פי אחוזי ההצבעה. מי שלא מצביע, משתף פעולה עם הסכנה להרס הדמוקרטיה הישראלית. ב-17.9 ננוע בכמויות אדירות אל הקלפי, דתיים וחילונים, ערבים ויהודים, ונרכיב את ממשלת הרוב שתשרת את כולם".

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח