בריאותמבזקים

לא רואים כל יום: הרופאים רכשו את מרפאת השיניים והצילו את המטופלים

לצערנו, כמעט בכל יום וכמעט בכל מהדורת חדשות אנחנו נתקלים במקרים בהם אנשים השקיעו את מיטב כספם כדי לקבל שירות או מוצר כלשהו ובסופו של דבר, מכל מיני סיבות, נשארו ללא הכסף וללא שום תמורה. המקרה הזה כמעט וקרה למטופלים של מרפאת השיניים מדיקליניק, אך ברגע האחרון שני הרופאים רכשו את המרפאה והשלימו את הטיפול.

את ד"ר אציל רומן וד"ר מיקי ברגר אתם כנראה לא מכירים, אבל שני הרופאים האלה, הצילו בצורה מעוררת השראה את חייהם של המטופלים שלהם. כמו בכל מרפאת שיניים, גם אל מדיקליניק – המרפאה בה עבדו ד"ר אציל וד"ר ברגר, הגיעו לא מעט אנשים אשר סבלו מבעיות שונות ומגוונות בשיניים ובפה. כולם עם מטרה זהה: לקבל את הטיפול המקצועי והמסור ביותר והכי חשוב – לצאת מהמרפאה בסיום הטיפול עם חיוך ועם תוצאות שיצילו להם את השיניים ואת החיים. אך שלא כמו במקרים אחרים, במקרה הזה העניינים הפכו מסובכים יותר. מרפאת השיניים – מדיקליניק בה עבדו ד"ר אציל וד"ר ברגר כשכירים עמדה בפני פשיטת רגל, הבעלים כבר לא הזרים כסף לניהול המרפאה והמטופלים עמדו חסרי אונים כשהם עומדים גם לאבד את כל הכסף ששילמו על הטיפול וגם להישאר באותו המצב בו הגיעו למרפאה.

בשלב הזה, ד"ר אציל רומן וד"ר מיקי ברגר החליטו לעשות דבר שלא רואים בכל יום ובטח שלא בכל מרפאה: השניים הגישו בקשה לבית המשפט לרכוש את מרפאת השיניים מדיקליניק ולאפשר למטופלים לקבל את הטיפול עבורו הם שילמו ולצאת מהמרפאה עם חיוך. לאחר תקופה ארוכה בה התנהלו דיונים רבים בבית המשפט, החליטו השופטים לאפשר לשני הרופאים לרכוש את מדיקליניק ובכך החזירו את החיים למרפאה ואת החיוך לשפתיים של המטופלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שני הרופאים שרכשו את המרפאה מידי הבעלים הקודמים, מיהרו קודם כל לסיים את הטיפול בכל אותם מטופלים שכמעט ונשארו בלי כלום. המטופלים קיבלו טיפול מסור, מקצועי והכי חשוב – כזה שגרם להם לחזור לחייך!

ד"ר אציל רומן, אחד מבעלי המרפאה, רופא מוערך מאוד בתחום, סיים בשנת 1999 את לימודי רפואת השיניים שלו באוניברסיטה ממלכתית בחו"ל ולאחר מכן צבר ידע וניסיון רב בכל הקשור להשתלות שיניים ושיקום מורכב על גבי שתלים. בנוסף לכך, ד"ר אציל מתמחה בשיטת ONE DAY TEETH, אסתטיקה דנטאלית וטיפולי שיניים משמרים. שותפו החדש לבעלות על המרפאה, ד"ר מיקי ברגר הוא רופא מוכר ומוערך בתחום רפואת השיניים. הוא סיים את לימודיו בשנת 1986 ברומניה, בשנת 1988, הקים את מרפאת השיניים בבית החולים "איכילוב". בשנת 1996, ד"ר ברגר הקים גם את מרפאת השיניים בבית החולים "לניאדו" וכיום הוא מתמחה בעיקר בטיפולי שיקום הפה.

מדיקליניק
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח