מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ: "נתניהו מתרוצץ בעולם ופשוט זורה חול בעיניים של הציבור"

בני גנץ בראיון לדני קושמרו בוועידת המשפיעים של חדשות 12: "רה"מ נתניהו מפקיר את האינטרסים הביטחוניים של מדינת ישראל"

המועמד לראשות הממשלה, רא"ל (במיל') יו"ר כחול לבן בני גנץ התארח היום (חמישי) בכנס ועידת המשפיעים של חדשות 12. בראיון שקיים עם דני קושמרו אמר גנץ כי "מה שאנחנו רואים בימים אלו הם מסעות בנימין נתניהו מתרוצץ בעולם ממקום למקום ופשוט זורה חול בעיניים של הציבור, אבל תבינו, פוטין עושה את כל המהלכים אך ורק למען האינטרסים של פוטין ורוסיה, טראמפ עושה את מה שהוא עושה רק בשביל טראמפ וארה"ב ולא בגלל נתניהו. במקום לנסוע בעולם נתניהו צריך לנסוע לחדרה, ולהמשיך לצומת גולני ולקרית שמונה שם כנראה משעממים אותו. במקום זה הוא חובר לברית הקיצוניים – לפייגלין ולעוצמה יהודית ומקדם גזענות".

בני גנץ בוועידת המשפיעים של חדשות 12
בני גנץ בוועידת המשפיעים של חדשות 12

יו"ר כחול לבן התייחס גם לרעיון של הסכם ברית הגנה בין ישראל לארה"ב ואמר: "ברית ההגנה היא טעות אסטרטגית חמורה, כי היא תחייב אותנו לתאם את הפעילות שלנו. מעולם מדינת ישראל לא נדרשה לבקש אישור כדי להגן על עצמה, כדי לפעול בטחונית כפי שהיא חושבת, ונתניהו, שינסה לצייר את הנכס האסטרטגי הזה של תיאום עם ארה"ב כברית הגנה, יכניס אותנו למקום שבו נצטרך לבקש אישור על פעולות ולא רק לעדכן עליהן. בכך הוא מפקיר את האינטרסים הביטחוניים של מדינת ישראל. נתניהו כבר עשר שנים ראש הממשלה, טראמפ נשיא ארה"ב כבר שלוש שנים, למה הוא נזכר בזה רק עכשיו? ברור שרק בגלל הבחירות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בני גנץ בוועידת המשפיעים של חדשות 12

גנץ התייחס גם להחלטות מבקר המדינה ואמר כי "המבקר עובד בשביל רה"מ – הלך בכיוון אחר ממה שהיה קודם, פיטר את אנשי ועדת ההיתרים וההחלטות שלו עד כה בעייתיות. נתניהו-מתניהו הקשר הזה הוא בעייתי מאוד".

בני גנץ בוועידת המשפיעים של חדשות 12

בסיום הוסיף גנץ כי "בבחירות האחרונות קיבלו הליכוד וכחול לבן 70 מנדטים זהו רוב הציבור, לכן, אנחנו נקים ממשלת אחדות והסכמה רחבה וליברלית שתשרת סוף סוף את הרוב הגדול במדינת ישראל. המפלגות הגדולות יקבעו את אבני היסוד והעקרונות של ממשלה דמוקרטית ויציבה וסוף סוף יהיה פה שלטון הרוב שעובד למען הרוב ולא שלטון מיעוט שעובד עבור האחד."

בני גנץ בוועידת המשפיעים של חדשות 12

Back to top button