חדשות הארץמבזקים

הותר לפרסום שם הילד בן ה-10 שנפל מבניין מגורים ביבנה ונהרג

בבית החולים קפלן ברחובות מת היום (רביעי) מפצעיו איתם תמיר ז"ל בן ה-10 לאחר שנפל אתמול מהקומה השישית בבניין מגוריו ברחוב הנחשול ביבנה.

מבית החולים קפלן נמסר: "בצער רב למרות מאמצי הרופאים לאורך הלילה נקבע בדקות האחרונות מותו של הילד בן ה 10 שנפל מקומה 6 ביבנה והובהל במצב אנוש לבית החולים. בית החולים משתתף באבלה הכבד של המשפחה".

צילום: דוברות איחוד הצלה
זירת האירוע. צילום: דוברות מד"א

אתמול לאחר האירוע הקשה הופצו תמונות וסרטונים מזירת האירוע שנחשפו לילדי כיתתו של איתם ז"ל, בני משפחתו וקרוביו. במשטרה פועלים כעת בניסיון לאתר מי עומד מאחורי הפצת הסרטונים שצולמו ככל הנראה עלי ידי השכנים ברחוב בו אירע המקרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעקבות האירוע, העירייה פרסמה אתמול הודעה בה נמסר: "בעקבות המקרה של נפילת הילד, אנו מבקשים לעדכן כי צוות השירות הפסיכולוגי, מינהל החינוך והנהלת בית הספר בו לומד הילד קיימו בשעה האחרונה פגישה בבית הספר במטרה לאפשר מתן מענה לקהילת התלמידים וההורים. מנהלת בית הספר נמצאת בקשר עם הוריו של הילד ומתעדכנת במצבו וכולנו תקווה לבשורות טובות."

איתם תמיר ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

"בהזדמנות זו אנו קוראים להימנע מהפצת שמועות, תמונות וסרטונים מזירת האירוע. הפצתן של התמונות והסרטונים הקשים לצפייה בקבוצות וברשתות החברתיות, פוגעת בכבוד האדם, בפרטיות ובצנעת הפרט." נכתב בהודעה.

כמו כן העירייה פרסמה מספרי טלפון לסיוע פסיכולוגי – "הורים אשר ילדיהם היו חשופים לתמונות/מראות או מביעים קושי או תגובה חריגה בעקבות המקרה, מוזמנים לפנות להיוועצות עם שירות הפסיכולוגי חינוכי (08-9439188) או במקרים דחופים ל-106."

מהנהגת ההורים העירונית יבנה נמסר כי "כגוף אחד יחד עם כל ילדי, הורי ותושבי העיר יבנה, מרכינים ביום קשה זה ראשנו ושולחים חיבוק חם למשפחה יקרה שאיבדה את היקר מכל. כל תושבי יבנה עוטפים ביום זה את המשפחה כולה ונכונים לסייע בכל הניתן. אין דרך להבין את הכאב, הצער והיגון, המפלחים את לבם של ההורים הכואבים ואת הזעקה המרטיטה את הלבבות של כולנו. מבקשים לשמור על פרטיותה של המשפחה ועל כבוד הילד שהלך מעמנו היום. יהי זכרו ברוך."

ראש העיר יבנה צבי גוב ארי מסר: "בשמי ובשמם של תושבי יבנה ברצוני להביע את צערי העמוק על מותו הטרגי של הילד. אנו מחבקים את המשפחה ברגעים קשים אלה ונעשה ככל שביכולתנו לתמוך ולעזור למשפחה. הצוותים מסייעים לתלמידים ולצוותי ההוראה בבית הספר. יהי זכרו ברוך!"

הילד איתם תמיר ז"ל יובא היום בשעה 17:00 למנוחות בבית-העלמין ביבנה.

18 תגובות

  1. בדיוק – אנו ההורים צריכים לקבל בשמחה את תפקיד ההורות ולסרב לרוץ לעבוד בשביל לשלם מסים לשלטון נפשע ומרושע שגורם לנו להפקיר את היקר מכול…

  2. בתור אבא לילדים הלב שלי נקרע איזה כאב לב מסכן טרגדיה נוראית ,תנחומים למשפחה וחבריו,אסור לשתוק ולחשוף מה האמת סביב המקרה הכואב הזה אבל בבקשה תנו כבוד לילד ולמשפחתו לנהוג באיפוק ולא לצאת בשמועות והאשמות עד שיתברר המקרה

  3. כשההורים כל היום בעבודה וכשחוזרים בטלפון למי אכפת מה קורה עם הילדים?!!! נורא

  4. הוא לא עבר חרם
    זה היה סתם, מישהו הפיץ את זה וזה בכלל לא נכון…
    היו לו חברים, הוא נפל מהמרפסת.
    הוא לא התאבד!!!

  5. משתתף בצערם של המשפחה
    על אובדן בנם בטרגדיה
    כואבת.
    משרד החינוך צריך לתת הוראה
    לכל בתי הספר
    להדגיש את נושא החינוך
    והחשיבות בנושא יחסי חברה
    לגבי האלימות ודחיה של כל
    התלמידים

  6. הילד היפה והמתוק הזה, חייב  להיות הקורבן האחרון  בנושא "התעללות ,חרם" בבתי הספר! עד כאן! לא יכול להימשך מצב, שאין יום, שבוע בטלוויזיה ללא אירוע של ילד אומלל שהתעללו בו נפשיתפיזית! מערכת החינוך חייבת לעצור מיד, להכניס שעת חובה  קבוע ,לכל הכיתות בכל בתי הספר-שיוקדש אך ורק לנושא החרם החברתי! לתלות פוסטר ענק, עם  תמונתו של הילד להרתעה…שיחות, עונשים  חמורים, הרחקה מבית הספר לאותם ילדים שמסיתים ומארגנים את החרמות! שהוריהם יטפלו בהם בבית, אם זה הילד שגידלו!! הלב נשבר לרסיסים מגודל הייאוש ,החושך בנשמתו ,והכאב, שהביאו ילד כה צעיר לצעד כל כך קיצוני!

  7. ההורים ביבנה, המורים ביבנה, וכל מחלקת החינוך צריכים להישפט אם אפשרו לילד בן 10 להיות מוחרם שנה שלמה

  8. שיחנכו תילדים הבני זונות האלה שגרמו לו להתאבד במקום לזיין תמוח שכואב להם פתאום הרי זידוע שההורים בכיתה הזאת לא חינכו תילדים שלהם ואני בן זונה אם הורה לא ידע על זה והתעלם גועל נפש

  9. נשמה טהורה, ילד תמים. יהי זכרו ברוך.
    הלוואי שכל מי שמעורב וגרם לטרגדיה זו ישא בעונשו מוקדם או מאוחר, ושלא ידע שקט ונחת כל חייו.

  10. בלתי נתפס!!! הלב נשרף!! יהי זכרו ברוך🙏🏻
    ואתם במשרד החינוך תתעוררו!!!! ילד בן 10 לא מתאבד סתם! יותר מידי ילדים סובלים מילדים בבתי הספר! זה חייב להיעצר! להקדיש שבוע שלם בכל בתי הספר בארץ כדי שמקרה כזה לא יחזור!
    התחושה היא שמערכת החינוך נכשלה! עצוב מאוד!!

Back to top button