חדשות הארץמבזקים

אירוע חריג: דגל פלסטין נתלה על בניין העירייה ופחים הוצתו

הלילה (רביעי) בסביבות השעה 02:00 התקבלו מספר דיווחים בתחנת משטרת פתח תקווה על אירוע חריג בכניסה לבניין העירייה. למקום הוזעקו שוטרי משטרת ישראל כולל חבלנים, לוחמי אש ממערך הכבאות, מערך האבטחה העירוני וראש העיר רמי גרינברג יחד מנהל אגף הביטחון בעירייה יריב סנדלון.

הכוחות הוזעקו בעקבות עשן שהיתמר מפחים שהוצתו בכניסה לבניין העירייה ובסמוך לרכבו של ראש העיר שחנה במקומו הקבוע, ובעקבות דגל פלסטין שנתלה על הקיר בסמוך לכניסה לבניין העירייה.

לפי שעה כל כיווני החקירה נבדקים וטרם נמצאו חשודים במעשה או המניע. שוטרים לקחו דגימות בזירת האירוע, טביעות אצבעות, הקלטות ממצלמות האבטחה וחומרים נוספים שיסייעו להם להגיע אל החשודים במעשה החמור.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעיריית פתח תקווה מציינים כי ראש העיר רמי גרינברג אוים בעבר באופן גלוי וסמוי, אך נראה כי כעת מדובר על עליית מדרגה חמורה. בעירייה אמרו כי הם סמוכים ובטוחים כי לאחר בדיקת מערכת ה – DVR של מצלמות האבטחה המותקנות על בניין העירייה, לחוקרי המשטרה יהיה כיוון לחקירה והם יגיעו אל החשודים.

ראש העיר רמי גרינברג התייחס לאירוע ואמר כי "בשלב הזה מוקדם להצביע על חשודים או מניע. נהיה יותר חכמים במהלך שעות הבוקר. בכל מקרה, שום אירוע מהסוג האמור לא ירתיע אותי ולא ימנע ממני להמשיך באותה מסירות עבור תושבי העיר ואמשיך לפעול בנחישות להפוך את פתח תקווה למטרופולין הגדול והחזק במדינה".

צילום: דוברות עיריית פתח תקווה
צילום: דוברות עיריית פתח תקווה
צילום: דוברות עיריית פתח תקווה
צילום: דוברות עיריית פתח תקווה
צילום: דוברות עיריית פתח תקווה

3 תגובות

  1. מדינת ישראל, של עם ישראל, וירושלים היא בירת ישראל ! מי שכבש והגיעו ממדבריות ערב ככובשים וכמהגרי עבודה, והתנחלו בארץ לא להם, הם הערבים- שגירשו מפה את היהודים שגרו פה וניהלו פה חיים, רצחו, אנסו, איסלמו בכוח יהודים…, התנחלו פה… ועכשיו משקרים את העולם, וטוענים שמדינת ישראל היא שלהם- וממציאים היסטוריה , משקרים ומאמינים לשקרים של עצמם !!! יש להם 21 מדינות ערביות ומוסלמיות, ואינם מסתפקים בזאת . כל מקום שהערבים כובשים או לוקחים בכוח, הופך להיות שלהם, ואוי ואבוי לערבי שידבר על שלום עם היאהוד !!! !!!

  2. אני נגד כול אלימות כולל ונדליזאם
    ( אך הדגל זה סמל לעם בפלאסטיין)
    שהבירה שלה רק ירושלים
    ירושלים של יהודים וערבים וכול דת
    חיבים להיות ישרים וטובים .

  3. מי שלא עשה זאת לעג לסמלי המדינה: דגל, עירייה. וכמובן הביעה שנאת שווא. חמוא. חייבים לתפוס. וכמובן יש להצמיד שמירה לראשי ערים ולמבני הערייה במיוחד אלה שלא ניתן לגדר אותם.

Back to top button