מבזקיםתנועה ותחבורה

נהג מטורף: "אין לאן לברוח. בלמתי, נעמדתי בצד והתפללתי"

באתר מאקו פורסם היום (שלישי) תיעוד מבהיל במיוחד של נהג משאית שנוסע בכביש דו סטרי, במקום בו שדה הראייה מוגבל מאוד, כשהוא בעלייה ובסיבוב, מבצע עקיפה מסוכנת מאוד בכביש ללא שוליים, בקו הפרדה רצוף.

מי שחווה את רגעי האימה היה רן סרי עובד במועצה האזורית מטה יהודה. סרי סיפר לחדשות 12 כי המקרה אירע כאשר חזר מעבודתו בצור הדסה, באחד הסיבובים נגלה לעיניו מראה של משאית סמיטריילר שועטת לעברו כשאין לו יכולת לעשות מאומה.

"אני מגיע מכיוון צור הדסה ואז הגיעה משאית שחוצה קו הפרדה מלא כשאין לה שום סיכוי. זה הימור – לאס וגאס. עוד שנייה או שתיים המשאית הייתה גומרת עליי, אין לאן לברוח. זה כמו לראות בסרט. זה רוצח על גלגלים זה הכי גרוע שיכול להיות. בלמתי, עמדתי בצד וכל מה שנשאר לי זה להתפלל" סיפר סרי לחדשות 12.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

7 תגובות

  1. הנהג לא אשם רק שר התחבורה אשם תבדקו למה אשרו לעבוד על פרמיה בכביש ולא לפי שעה למה לא מקבלים את המשאיות ל70 להקטין את מרחק הבלימה

  2. להחרים את הרכב לפסול את רישיונו ל 10 שנים לבדוק את רמת האלכאול,. להכניסו לכלא ל 3 שנים וקנס 20000 ש', להחרים את הכבשים להשאיר לו את התיש

  3. שנה כבר אני מבקש ממשטרת ישראל לסים לב איך נהגי משאיות נוהגים בפראות !!

  4. עונש מוות לנהג הסמיטריילר. ובכלל החברה הליברלית הסמולנית היא רחמנית, רחמנית יותר מדאי, על כל סוגי הרוצחים. הבו לנו שופטי צדק.

Back to top button