חדשות הארץמבזקים

השווארמה היקרה בעולם: תיירת שילמה 10,100 ש"ח במסעדה בירושלים

כבר בטח יצא לכם לשמוע בעבר על מחירים מופקעים שתיירים נאלצים לשלם בישראל על כל מיני שירותים כאלה ואחרים. אבל המקרה הפעם, של התיירת לורה מארצות הברית חצה את כל הגבולות. התיירת אכלה מנת שווארמה אחת במסעדת "אולד סיטי שווארמה" בעיר העתיקה בירושלים ושילמה יותר מ-10,000 ש"ח.

המקרה הבלתי נתפס הזה פורסם לראשונה בתוכנית "הצינור" בערוץ 13. בשיחה שערך מגיש התוכנית גיא לרר עם התיירת היא מסבירה כי הייתה בירושלים ביום האחרון לטיול שלה בישראל ונכנסה למסעדה בעיר העתיקה. היא הזמינה צלחת של שווארמה וכוס יין. היא הלכה לשלם ונתנה לעובד מעבר לדלפק את כרטיס האשראי. כשהוא חזר אליה הוא אמר שהוא חייב אותה בסכום גבוהה – 10,100 ש"ח. היא ביקשה ממנו לבטל ולחייב שוב אך לטענתה הוא אמר כי אינו יכול. היא אף סיפרה כי בחנות תכשיטים הנמצאת מספר חנויות ליד המסעדה, נמצא בן הדוד שלו שהוא הבעלים שהגיע ואף הציע לה לקנות ממנו תכשיטים על מנת לקזז את הכסף שהוא חייב לה. היא התנגדה לכך וביקשה זיכוי בכרטיס האשראי. לורה טוענת כי בעל המקום הבטיח לה כי הוא יטפל בזה למחרת בבוקר. כמובן שזה לא קרה, היא כבר הספיק לחזור לארצות הברית ועד לרגע הזה הכסף לא הושב לה.

צוות התוכנית "הצינור" פנה אל הבעלים של המסעדה וזה טען כי מדובר בטעות. כאמור עברו מאז שלושה שבועות אך זה טרם השיב לתיירת את כספה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ב"תוכנית הבוקר" של קשת 12 שוחחו עם עובד לשעבר במקום שסיפר כי מדובר "בשיטת עבודה". לדבריו, ". זאת אחת הסיבות שעזבתי את המקום. הם התחילו לשחק במחירים כי יש להם שם חנויות. זה נוראי שם, המחירים ושיטת העבודה" הוא מוסיף, "שלוש פעמים הגיעה אלינו משטרה לשם ביחד עם תיירים"

"אין להם תפריט, זה עובד ככה: הם מבקשים מהתיירים 80 נגיד על צלחת שווארמה והוא מחייב אותם או ביורו או בדולר. אם הבנאדם קולט והוא רואה, אז לפעמים הוא נותן לך את הכרטיס וחותם. לא תמיד רואים שזה בדולר זה מטורף. אל תיתן לתייר לאכול ואחרי זה להיעלב. יש כאלה שהולכים למשטרה ויש כאלה שמוותרים, מסכנים", מספר העובד.

38 תגובות

  1. זה נכון כימעת בכל החנויות במדינה חוק מחרים מי מראה שמים זין על החוקים של השופטים החמורים

  2. יש פתרון מאד פשוט. פוניםמלחברת האשראי. מבקשים ביטול עם הסבר והוכחה. קרה לי אותו דבר בהודו. זיהיתי זאת רק בארץ. פניתי לחברת הקבלה וההסבר. הוחסר לי כל הכסף למעט התשלום שהיה צריך להיות ודמי טיפול. תוך שבוע. ההתניה שבית העסק לא יתנגד. ברור שהם ויתרו. מדובר באלפי שקלים שבוטלו.

  3. צריך לעצור אותם עד תום ההליכים על הונאה ושם רע לירושלים וישראל ולהזהיר את התיירים שלא ישלמו בכרטיס אשראי לשים שלטים באנגלית גם במדריכי ההסברה לתיירים

  4. לפי ההתבטאות שלך אתה/את מסגיר את התנהגותך ומי אתה.לא לעשות הכללות.אם ישראל לא הייתה קמה בהחלט היית צודק,תקופת האבן הייתה מתקדמת לעומת מה שהיה פה.ובהחלט היה נשאר פה המון זבל,שהיום קיימים מכוני טיהור לאשפה,לא מספיק עדיין,אבל יש.

  5. הערבים בשוק הזה רמאים ואף אחד לא אוכף שם חוקים!! אני קניתי שם כמה מוצרים והמוכר התנגד בכל תוקף לתת לי קבלה

  6. אכן העמבה,הנוזל הכתום והסמיך,בעל ערך תזונתי וקלורי רב ומשדג כל ארוחה בשרית בכמה וכמה רמות.האירופאים מודעים וזה מה שמבקשים כתוספת אקסטרא במנת הפרגיות,לבבות,כבד,סטייק ובטח השאוורמה
    גם להוסיף רוטב שום כתוש יוסיף המון.

  7. אכן לעמבה יש ערך תזונתי וקלורי רב.הנוזל הסמיך והכתום הזה משדרג כל ארוחה בשרית בכמה רמות.מומלץ להוסיף גם רוטב שום כתוש ללא מיונז.

  8. 35 הבנת הנקרא או שהתאים לא פועלים אצלך מדובר בעיר העתיקה פלסטינים מה קשור לישראלים

  9. איכססססס הישראלים הכי גנבים רמאים ושקרנים
    איזו מדינה קמה בישראל
    כל הזבל צף החוצה
    רצו עלק מדינה אירופאית מתקדמת מודרנית
    היו צריכים לתת לכולם להשאר במעברות באוהלים וצריפים

  10. גם משטרה אין!!! אם ממשיכה לתת למקומות כאלו לעבוד לפי שיטת העולם השלישי והנכשל!!!

  11. לגנוב בשיטיות , חשבתי בהתחלה שהיא קנתה את המסעדה , גרוע מאוד ,
    מקומות כאלה חייבים לסגור

  12. אין אכיפה אין משטרת תיירות במדינה נורמלית סוגרים את המסעדה במקום והבעלים מקבל זימון לבית משפט

  13. ברגע שהוא אמר בן דוד עובד לידו הבנתי הכל. ירון לונדון פשוט צדק.

  14. כניראה ביקשה אקסטרא חמוצים ועמבה
    וכשמו לה זה לא הספיק לה אז בעל הבית
    הוסיף לה עמבה ועוד עמבה ועוד,ובין הוספה
    להוספה קרה הבילבול.תיירות אירופאיות אוהבות
    עמבה ישראלית.הן מודעות לערך התזונתי והקלורי
    של הנוזל הצהוב והסמיך הזה,שלא לדבר על הטעם שזה גן עדן.

  15. להעניש בחומרה,ישנם עדויות שזו שיטה שקיימת שם.ישנם הרבה אזרחים מתפרנסים בכבוד והוגנות,הטיפוסים האלה הורסים כל חלקה טובה. צריכים להענש.

  16. המשטרה עסוקה בחמגשיות של שרה נתניהו במקום לעצור את בעל המקום באשמת נוכלות עד תום ההליכים משטרה פחדנית מערבים אבל גיבורים על חרדים

  17. ככה זה שאין מנהל למשטרה,וכשלא מהענישים את האשמים כמו שצריך.מה זה עדיין לא החזירו את הכסף,והן עדיין חופשים.אך יש להם אומץ במדינת חוק לעשות את זה ו לא לקבל אונש .איפו אנחנו?

  18. לעלות על החנות שלהם בראבק הבעלים בכלל מהעיר העתיקה שם אין חוק ואין דיין

  19. לסגור להם את החנויות כמו כן לחוקק חוק כמו בכל העולם החיוב צריך להיות מול הקונה ורק לאחר שהוא רואה בקמה חויב עז לאשר את העיסקה

  20. בעל השוארמה צריך לשבת 3 שנים בבית הסוהר ולשלם פיצוי לתיירת השווי 50000 ש ח.

  21. בושה פשוט בושה . לקחת מבן אדם 10.000 שקל על מנת שווארמה . בארצות הברית רמאי כזה היה מצטער על היום שנולד . רק בארץ החוקים פרוצים ככה שאחד כזה לא נענש . זו הונאה לכל דבר . חלאה

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח