מבזקיםפוליטי / מדיני

חשיפת ההקלטות הפכו לחלק מקמפיין הבחירות של נתניהו

אתמול (שני) במהדורת החדשות המרכזית בערוץ 13 חשף ספי עובדיה הפרשן הפוליטי של הערוץ, הקלטות שבהן נשמע ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים התייעצויות עם שר התקשורת לשעבר איוב קרא ובכיר בליכוד סביב עניינים בתחום התקשורת. זאת למעשה לאחר שנתניהו שהיה שר התקשורת נאלץ למנות במקומו את השר איוב קרא בעקבות קביעת בג"ץ נגד ריבוי התיקים בהם החזיק בזמנו.

ראש הממשלה נתניהו לא התרגש מהפרסום ואף אמר כי הוא שמח על כך שערוץ 13 הציג אותו כמי שנלחם למען איזון תקשורתי. הלילה מפלגת הליכוד ניצלה את ההזדמנות של ההד התקשורתי סביב העניין והפיקה סרטון חדש כחלק מקמפיין הבחירות של ראש הממשלה. "ראש הממשלה בנימין נתניהו נלחם שנים נגד תקשורת השמאל כדי לאפשר חופש ביטוי לימין" אומר הקריין בסרטון התעמולה ומוסיף, "נמשיך לפתוח את שוק התקשורת".

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר "ישראל דמוקרטית" אהוד ברק הגיב לחשיפת ההקלטות ואמר כי "חשיפת ספי עובדיה האמיץ: נתניהו, ב-ק-ו-ל-ו, מתערב בשוק התקשורת בניגוד מוחלט להנחיות בית המשפט. הידיים ידי קרא, הקול קול נתניהו. ראש הממשלה המושחת ביותר בתולדות ישראל. נתניהו למשפט על שוחד, מרמה והפרת אמונים. ואל תשכחו, עדיין נדרשת ועדת חקירה ממלכתית על פרשת הצוללות וכלי השייט."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר כחול לבן בני גנץ אמר בתגובה לחשיפת ההקלטות כי "כך נשמע אדם שאיבד כל רסן ומעצור, וחושב שהשרים ומוסדות השלטון הם כלים במגרש המשחקים הפרטי שלו. יש רק תרופה אחת נגד התמכרות לשררה – החלפת שלטון נתניהו."

ח"כ יאיר נתניהו אמר: "הקלטות הערב מוכיחות שוב שנתניהו הפך לדודו טופז של הפוליטיקה: רדוף, היסטרי, מפר כל חוק. על נתניהו נאסר לעסוק בערוצים 2 ו-10 אבל נתניהו חושב שוב שהוא מעל החוק. הוא לא. הגיע הזמן לשלוח אותו הביתה."

יו"ר ימינה איילת שקד אמרה בתגובה להקלטות: "אכן פעלתי יחד עם שר התקשורת להציל את ערוץ 20, למדינת ישראל מגיעה תקשורת מגוונת, צריך לשמוע שלל דעות וזה ערוץ חשוב שמשמיע קולות אחרים. כמו שגיוונתי את מערכת המשפט כך בוודאי חשוב לגוון גם את התקשורת".

Back to top button
אפשר התראות מסכים לא תודה