צרכנות

אפליקציית הקניות של קניון מול הים

אם אתם מתכננים לצאת לחופשה בקרוב בארץ ואתם תוהים מהו היעד האידאלי עבורכם לחופשה מעין זו, אין ספק שהעיר אילת מהווה את העיר האטרקטיבית ביותר עבור חופשה בארץ. העיר אילת מכילה בה נוף מרהיב ועוצר נשימה, מגוון רחב של בתי מלון, אכסניות ודירות נופש המוצעות עבור כל אדם שמעוניין לשהות בעיר וכמובן, מגוון רחב של אטרקציות בתחום הבילוי, הנופש והפנאי. ניתן לומר שהעיר אילת היא העיר הטובה ביותר הן עבור נופש משפחתי, הן עבור נופש זוגי, הן עבור נופש של קבוצות חברים והן עבור כל אדם שמעוניין להנות מחוויית בילוי ונופש שבלתי אפשרי למצוא עוד כמותה בישראל. כמובן שאחד היתרונות בנופש דווקא בעיר אילת כרוך גם בחוויית הקניות בעיר זו.

קניות בעיר אילת

מי מאיתנו לא אוהב שופינג? לרוב, כאשר יוצאים לנופש, חלק מהותי ממנו חייב להיות שופינג במגוון החנויות המציעות מוצרים בתחומים שונים. היתרון המובהק בעיר אילת בכל הנוגע לחוויית שופינג שמהווה חלק בסיסי וחשוב בכל חופשה, כרוך בכל שבעיר אילת כל המוצרים והשירותים מוצעים בסכום אשר לא כולל בו מע"מ. לא משנה מה אתם מעוניינים לרכוש, הרי שבעיר אילת הדבר יעלה לכם זול יותר. לא מעט אנשים מחכים עם מוצרים גדולים שהם מעוניינים לרכוש כגון: מוצרי חשמל, מכשירי סלולר חכמים ועוד, עד שיגיעו לעיר אילת שכן, רכישת המוצר ללא מע"מ, חוסכת להם סכום כספי משמעותי. אך מעבר לרכישת מוצרים גדולים, אין דבר מהנה יותר מלעשות שופינג במחירים נוחים וזולים להפליא. כאשר מגיעים לעיר אילת בתקופה שבה כלל חנויות המותגים מציעות את מרכולתן במחירי סוף עונה, הרי שכאשר מפחיתים ממחיר זה גם את מחיר המע"מ, ניתן לרכוש מוצרים במחירים זולים באופן לא שגרתי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קניון מול הים באילת

בעוד שבעבר מתחמי הקניות באילת היו באזורים לא מקורים וחווית הקניות של האדם המגיע לאילת לוותה בהתמודדות עם מזג האוויר הלא נוח, דבר אשר בוודאי פגם לו בחוויית הרכישה, הרי שבשנות ה90 הוקם הקניון החדש והאטרקטיבי ביותר בעיר אילת הלא הוא: קניון מול הים באילת. מדוע הקניון נקרא כך? מאוד פשוט. הקניון ממוקם מול הים שבאילת ומאפשר לכל אדם שמגיע לקניון להנות מחוויית קניות מדהימה הכוללת בה הנאה מהנוף הנשקף מהקניון, קניות במתחם ממוזג ואיכותי וכמובן, מחירים נוחים ומשתלמים מאוד המוצעים בכל חנות בקניון, מתוקף חוק המסחר החופשי אשר החל בשנות ה80 בעיר אילת ומתוקפו, ניתן לרכוש כל מוצר או שירות בעיר מבלי לשלם עליו את התשלום המע"מ. מכיוון שתשלום המע"מ כיום מהווה 18 אחוזים ממחיר המוצר עצמו, הרי שמחיר נטול מע"מ הוא ללא ספק מחיר משתלם מאוד.

אפליקציית הקניות של קניון מול הים באילת

העולם הטכנולוגי המתקדם שאנו חיים בו, נותן את אותותיו בכל התחומים ובכל הרבדים. כמובן שגם בתחום הקניות ניתן להנות כיום ממגוון אופציות מתקדמות אשר בעבר לא היו רלוונטיות. כך לדוגמא: ניתן כיום לרכוש מגוון רחב של מוצרים אונליין, מבלי לצאת מהבית, באמצעות שימוש באינטרנט. כמו כן, ניתן להנות מאפליקציות קניות ייעודיות. אפליקציית הקניות של קניון מול הים מאפשרת לכל אדם שמגיע לאילת, להנות מכל המידע אודות כלל החנויות אשר הקניון מכיל בו, על מבצעים בחנויות השונות ועל הטבות בלעדיות לרכישה בקניון לכל אדם שמשתמש באפליקציה זו. אין ספק שאפליקציית הקניות של קניון מול הים היא לא דבר שכדאי לוותר עליו. אם הגעת לעיר אילת  ואתה מתכוון להנות מקניות במתחם הקניות המפנק ביותר באילת הלא הוא: קניון מול הים, כדאי מאוד שתוריד את אפליקציית הקניות של קניון מול הים אשר תסייע לך בחיסכון משמעותי מאוד בתהליך הרכישה שלך בקניון.

האם כל אדם יכול להשתמש באפליקציה?

התשובה לכך היא: וודאי שכן. מדובר באפליקציה אשר זמינה להורדה לכל אדם באשר הוא. לכן, אם הגעתם לעיר אילת, עוד בטרם תגיעו לקניון מול הים, כדאי שתורידו את האפליקציה, תירשמו ותקבלו את כל המידע הנחוץ על קניות בקניון וכן, את כל ההטבות שיסייעו לכם להנות מתהליך רכישה משתלם בקניון. מלבד זאת, באמצעות האפליקציה תוכלו להעלות סטורי בקניון או לשתף עם החברים שלכם מידע אודות מבצעים שונים או רכישות שונות בזמן אמת.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח