חדשות הארץ

"ממשלת ישראל נכנעת לארגוני הטרור ומפקירה את תושבי הדרום"

עו"ד איתמר בן גביר יו"ר מפלגת עוצמה יהודית אמר לפני זמן קצר (ראשון) בתגובה להכנסת הדלקים לרצועת עזה כי "ממשלת ישראל נכנעת בפעם המי יודע כמה לארגוני הטרור."

מודעה

לדבריו, "רק בשבוע האחרון נורו רקטות בפסטיבל שדרות, התפרעו אלפי מחבלים על הגדר, פצעו חייל, גרמו נזק לציוד צבאי, וממשלת ישראל מסירה את הסנקציות כאילו לא אירע דבר".

עוד הוסיף בן גביר כי "עוצמה יהודית תוביל לנקיטת יד קשה נגד ארגוני המחבלים בעזה ותשים סוף להפקרת תושבי הדרום".

עו"ד איתמר בן גביר (צילום: ללא קרדיט)
מודעה
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button