מבזקיםמשפטי/פלילי

"יכול היה לגרום אסון": נעצר חשוד שחיבל במערכות אספקת הגז

פעילות מהירה של שוטרי משטרת ישראל בסוף השבוע, מנעו סיכון נוסף שנגרם ממעשיו של חשוד שחיבל בצינור אספקת גז ביתי בעיר אשדוד. החשוד במעשה אותר ונעצר. מעצרו הוארך בבית המשפט לטובת המשך החקירה.

ביום שישי האחרון התקבלו מספר דיווחים בכתובות שונות בעיר אשדוד על חבלה בצנרת מערכות אספקת גז בבנייני מגורים בעיר. הדיווח הראשון התקבל כבר בשעת בוקר מוקדמת משירותי הכבאות שמסרו כי ברחוב גאפונוב באשדוד דווח על ריח גז בבניין מגורים.

שעות ספורות לאחר מכן, התקבל דיווח נוסף משירותי הכבאות וההצלה בעיר כי ברחוב אבן עזרא גם כן התקבל דיווח זהה ובבדיקה נמצא כי נגרם נזק לצנרת אספקת הגז הביתי בבניין וקיים חשד כי צנרת זו נחתכה במכוון על ידי אדם חשוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כוחות משטרה החלו בניסיונות לאתר את החשוד במעשה תוך שהתקבל אירוע נוסף, שלישי במספר, מהכתובת רבי שלום שבזי בעל מאפיינים זהים.

חקירה מהירה שערכה המשטרה הביאה לאיתור ומעצרו של החשוד במעשה בן 59 והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר במהלכה מסר גרסתו כלפי החשדות נגדו. בתום חקירתו נכלא ומעצרו הוארך בבית המשפט במספר ימים, עד מחר (שני 2.9.19). "מדובר במעשה שיכול היה לגרום אסון של ממש", נמסר מהמשטרה.

צילום: דוברות המשטרה
Back to top button