מבזקיםפוליטי / מדיני

צפו: הסרטון החדש של ביבי – מדריך טיולים

לאחר הסרטון ההומוריסטי של ביבי עם הסטנדאפיסט חן מזרחי ולאחר שהיה מציל בים, כעת מגיע סרטון משעשע נוסף שמפרסמת הערב (שבת) מפלגת הליכוד ובסרטון הזה ראש הממשלה נתניהו בתפקיד – מדריך טיולים. צפו.

33 תגובות

  1. בגלל זה אני מצביע מחל ולא לפיד השקרן שרק רוצה להיות ראש ממשלה בכל מחיר הריי להיות מאוחד עם הדותף שלו הוא לא יודע ושר אוצר הכי כושל…

  2. צמיחה מדינית? ניצול משאביה המועטים של מדינה קטנה ע"י מדינות נחשלות שאין מהם שום תועלת עבורינו
    אבל איפה ההסברים על יוקר המחיה? על המצב הקטסטרופלי בדרום 10 שנים!!

  3. לפיד היה שר האוצר. לא עשה דבר לטובת המסכנים. לגנץ אין יכולת ונסיון לטפל בכך. תוכיח ההיפך. בנוסף, מצבה של ישראל סביר פלוס מבחינה כלכלית.

  4. חבר יקר עם זה לא הולכים למכולת השכבות החלשות מתפוררות
    בתי חולים במצב זוועה
    החינוך במצב לא טוב בכלל
    דיור שלא ניתן להשגה
    זקנים שלא מתעדכן להם הקיצבה 12 שנה
    שנמשיך?

  5. משחיתיהו השבילים בהם אתה רוצה להוביל אותנו הם שבילי שחיתות חוסר אמון שבילים ללא בריאות ללא בטחון .משחיתיהו למעשיהו ויפה שעה אחת קודם

  6. כמה שתלכלכו אליו כן יירבה וכן יפרוץ וכל יעשה יצליח
    בהצלחה בנימין נתניהו
    רק ליכוד גדול חזק!!!

  7. ביביי שקרן רמאי נוכל מושחת ופחדן .יזכר בהיסטוריה כמי שפילג את העם .ובנה את החמאס .חוץ מזה כלום

  8. הקשרים עם ארצות חוץ יביא תועלת לעניים? לחינוך? לעוני? לנכים? מה איכפת לנו באיזה עיר נמצאת השגרירות????

  9. מוכנים לממן לביבי ולמשפחתו כרטיס טיסה לכיוון אחד שלא יחזור יותר לארץ.

  10. איפה ראית ששפכתי את דמו של מישהו? או טינפתי עליו או על משפחתו? תקרא טוב את מה שכתבתי. כנראה שחוץ מזה שיש לך בעיה לראות את המציאות בשטח שביבי אסון למדינת ישראל יש לך גם בעיה בהבנת הנקרא.

  11. הרעל, לשון הרע וכפיות הטובה כלפי ראש הממשלה שמקדיש את כל זמנו ומשאביו למען כולנו שיצא מתגובתך הוא מביא לפילוג ושסע בעם.
    היכן אתה ודומיך נמצאים כששופכים ללא הפסק את דמו ומטנפים את משפחתו ובדרך פוגעים ומעליבים את תומכיו הרבים ?
    נראה מתגובתך שאתה מתחזה מגויס. שכחת, פורים מאחורינו.

  12. ברור. כל אחד יהיה יותר טוב. גם הם מבינים שהוא שקרן וערמומי. מכבדים אותו כי כולם רוצים קרבה למדינת ישראל, בגלל הטכנולוגיה והפיתוחים שהיא מביאה לעולם (וממש לא בזכות ביבי שגוזר קופון על כולם אלא בזכות האנשים המוכשרים שחיים במדינה שלנו). מתי תבינו שכל מה שביבי עושה לעצמו זה שיווק וחוץ מזה הוא לא מועיל לנו בכלום. תעשה חושבים תנתח את דרכו של ביבי לאורך כל שנותיו וגם אתה תצליח לראות ולהבין את זה בסוף! אנחנו עוד מחכים משנת 2006 להפלת שלטון חמאס – הכל דיבורים באוויר… אהה גם מחכים להבטחת הבחירות שלו מ 2013 שתהיה רכבת מהירה לאילת…. איי איי איי הכל חארטה..

  13. נראה לי שדווקא אתה העיוור. לדוגמא: מעולם לישראל לא היו קשרים טובים יותר עם המעצמות. מי יהיה טוב ממנו? רק אל תגיד לי גנץ.

  14. חבל מאוד שזה מה שהכניס לכם ביבי לראש. כל אחד יהיה יותר טוב ממנו. הוא הגרוע שבגרועים. לא מבין איך אנשים לא רואים את זה. ממש כישף אתכם. הפכתם להיות עיוורים. דואג רק לעצמו ולמשפחתו. עצוב.

  15. אין על ביבי בעולם. (או לכל היותר: הרע במיעוטו. האלטרנטיבה גרועה הרבה יותר)

  16. זה בדיוק הפילוג והשסע שביבי הביא עלינו, זה לא סתם שאתה מרשה לעצמך להגיב ולהתבטא בצורה כזאת. פה הבעיה הגדולה בראש ממשלה כמו ביבי. הוא מביא עלינו אסון ולשנאה בין אחד לשני. אני אוהב אותך מבלי להכיר אותך כי ככה חונכתי ולא נתתי לרעל של ביבי לחדור אל תוך מוחי וגופי ולכן אני מאחל לכך את כל הטוב שבעולם ושתתפכח במהרה ותבין שביבי אסון למדינתנו. דרך אגב אני ימני ותומך בליכוד – בלי ביבי.

  17. סרט דבילי אינפנטלי של אדם מיואש חולה פחדן שה…..נשמעים כקסטניטות.
    מפגר כמו ילד בבית שלו לא יכול לשלוט
    איך ישלוט על עם.
    רודן דיקטטור .

  18. הם מבולהלים הם מבולבלים … מי ההוא הגבוה מיזה יש ארבעה גנצ ליברמן אשכנזי ושר המלמפון לשעבר הגמד הוא לא ניספר פורש חחחחחחח

  19. להביא עלינו אסון שלא היה כמותו. עוד רגע ופורצת פה מלחמת אחים. גרם רק לשסע ופילוג בעם. בתור סטנדאפיסט יש לו עתיד שיילך בכיוון הזה יצליח לו יותר.

Back to top button