לבנוןמבזקים

נסראללה: "אין לנו מפעל לדיוק טילים, נתניהו משקר לכולם"

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נואם בשעה זו (שבת) לרגל חג העשוראא ובנאומו התייחס לאירועים האחרונים והמתיחות הגוברת בין ישראל ללבנון בעקבות מותם של שניים מארגון חיזבאללה בתקיפה בסוריה שישראל לקחת עליה אחריות ולתקיפת הרחפנים ברובע הדאחייה בלבנון בשבוע שעבר.

נסראללה אמר "אנו מעריכים מאוד את עמדת לבנון הרשמית בעניין התוקפנות הישראלית, עמדות המפלגות ועמדת הציבור הרחב. נתניהו פועל באגרסיביות בעיראק, בסוריה ובלבנון. התגובה יכולה לבוא מכל מקום בלבנון ולא כפי שבדרך כלל הגבנו מחוות שבעא."

נסראללה התייחס לפעילות האווירית של ישראל בלבנון, זאת לאחר שכבר איים כי "כל מטוס ישראלי שיחדור למרחב האווירי של לבנון יופל" ואמר: "זה לא אומר שבכל פעם שיש כלי טיס בשמי לבנון נפיל אותו אבל זה אפשרי שיקרה בכל יום, שבוע, כל שעה… וחשוב שהישראליים ירגישו כי המרחב האווירי שלנו לא פתוח. הישראלים מדברים בשעות אלה על המבצע והיעדים ואנחנו עומדים בפני תוקפנות ישראלית ברורה. נתניהו סיפר על מפעלי טילים מדויקים אבל אין לנו שום מפעל. ישראל עצמה מפתחת נשק גרעיני וכימי ובא בטענות לשחיזבאללה יש מפעלי טילים מדויקים. זו זכותנו, אבל אין לנו מפעלי טילים מדויקים. יש ברשותנו מספיק טילים מדויקים, אנו לא זקוקים למפעל. אם יום אחד יהיה לנו כזה מפעל אני אומר זה בגאווה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף, "נתניהו רוצה להפציץ ולתקוף כדי ליצור כללים חדשים. נתניהו מפיץ את הטיעון הזה כדי להסביר לקהילה הבינלאומית ולאזרחיו שהמהלך שהוא מוביל נחוץ. אבל הוא משקר לכולם. ישראל תהיה חייבת לשלם על התוקפנות שלה וכל איום או ניסיונות להפחיד אותנו לא ימנעו מההתנגדות להגיב."

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראלה. צילום: רשת אל-מנאר

Back to top button