חדשות הארץמבזקים

תוספת של כ- 10 מיליון ש"ח לטובת מערכת החינוך בעוטף עזה

משרדי החינוך, האוצר ולשכת ראש הממשלה יקצו 10 מיליון ₪ לטובת מערכת החינוך בעוטף עזה. • פרטי התכנית יגובשו על ידי צוות בראשות מנכ"ל משרד החינוך, מנכ"ל משרד ראש הממשלה והממונה על התקציבים במשרד האוצר.

החל משנת הלימודים הקרובה, תש"ף, יקבלו בתי הספר שבעוטף עזה תוספת של כ- 10 מיליון ₪, לטובת תכנית רחבה שתגובש במשותף על ידי צוות בראשות מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, מנכ"ל משרד ראש הממשלה, רונן פרץ והממונה על התקציבים במשרד האוצר, שאול מרידור.

במשך שנים רבות, מתמודדת מערכת החינוך ביישובי העוטף עם מצבי לחימה ומצבי חרום. בשנה החולפת (תשע"ט) חוו התלמידים וצוותי החינוך מצבי חירום הולכים ותכופים, שגרמו לביטול ימי לימוד רבים, ולישיבה מתמשכת בחדרי ביטחון. לאחר כל סבב של חירום הם שבו מיד לשגרה. כדי לקיים את מערכת החינוך בלמידה פעילה ואפקטיבית במצב של "חרום מתמשך", ולשם הבטחת החוסן האישי של התלמידים וצוותי החינוך, החליטו כאמור משרדי החינוך, האוצר ומשרד ראש הממשלה לצאת בתכנית הוליסטית שתעניק להם מעטפת לימודית ורגשית רחבה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: חדשות MivzakLive

תגובה אחת

  1. לא לתת להם את הכסף! גם ככה הכסף לא הולך באמת "לחינוך"! כל הכסף ישר לטרור לחמאס! תנו להם במקום את ספרי הקוראן כי זה רק מה ש"מלמדים אותם כל היום!

Back to top button