מבזקיםפוליטי / מדיני

הנדל: "תומכים בממשלת אחדות רחבה – כחול לבן עם הליכוד"

ח"כ יועז הנדל (כחול לבן) התארח היום (שישי) באירוע 'שבתרבות' בבית שמש בהנחייתו של אטילה שומפלבי ואמר, "רוצה לראות את כחול לבן מקימה ממשלת אחדות עם הליכוד. זה הדבר הבריא ביותר לעם ישראל. ראש ממשלה תחת כתב אישום לא יכול לנהל מדינה"

ח"כ יועז הנדל הבהיר כי מפלגתו לא תאפר לראש ממשלה לכהן תחת כתב אישום ואמר "אני עוקב באופן רציף אחרי דבריו של נתניהו. אני עקבי לגבי דבריו בספרו 'מקום תחת השמש' ואני קורא לו ליישם אותם, עד עכשיו הוא לא עשה זאת. אני עקבי גם לגבי תפיסתו בנוגע לראש ממשלה תחת כתב אישום. אני קורא לו ליישם גם את העקרון הבסיסי הזה. ראש ממשלה מוכשר ככל שיהיה לא יכול לנהל מדינה ובמקביל לנהל את ענייניו המשפטיים. לא רואה אפשרות שראש ממשלה תחת כתב אישום יכהן. אנחנו לא ניתן לזה יד".

ח"כ יועז הנדל. צילום: דוברות בית שמש

עוד הוסיף הנדל: "אני רוצה לראות את כחול לבן מקימה ממשלת אחדות עם הליכוד. זה הדבר הבריא ביותר לעם ישראל על כל חלקיו. מפלגה שבה מצהירים נאמנות לאדם אחד, מפלגת נתניהו, אינה משרתת את הציבור. גם לא את הציונות הדתית ולא את הציבור החרדי. מגיע לאזרחי המדינה ראש ממשלה שעובד עבורם, ראש ממשלה שנותן גם דוגמה אישית. אנחנו תומכים בממשלת אחדות רחבה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

2 תגובות

  1. תמשיך לחלום. ביבי יסתדר גם בלעדיכם וגם בלעדי ליברמן. אנא היזכר בדברי הרהב שלכם מהבחירות הקודמות, ומנאום הניצחון. האם החזרתם כבר את השמפניות לחנות?

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח