חדשות הארץמבזקים

גנץ: "ככה נראית תוצאה של הסתה, אי אפשר להתעלם מהמגמה"

יו"ר כחול לבן רא"ל (מיל') בני גנץ ברחובות: " ככה נראית תוצאה של הסתה" • יאיר לפיד:" אם לא נתעשת, בפעם הבאה זה ייגמר רע הרבה יותר"

יו"ר כחול לבן רא"ל (מיל') בני גנץ הגיע הלילה (שישי) לרחובות בעקבות האירוע בפתיחת סניף כחול לבן, בו נפגעו שני פעילים מירי רובה אוויר. גנץ שוחח עם הפעילים שנפגעו באירוע ועם גורמים בכירים במשטרה וביקש מהם לטפל בנושא בחומרה ובמהירות.

יו"ר כחול לבן והמועמד לראשות הממשלה, רא"ל (מיל') בני גנץ התייחס לאירוע ואמר כי "מדובר באירוע חמור של ירי מרובה אוויר שפגע בשני אנשים. לא נטשטש את חומרת האירוע אבל נמתין לחקירת המשטרה ולממצאים. בכל מקרה- אי אפשר להתעלם מהמגמה, ראינו לפני כמה ימים אירוע שבו פעיל שלנו שהוא גם קרוב משפחה שלי הוכה. אנחנו שומעים על אנשים שמנבלים את הפה. ככה נראית תוצאה של הסתה. אני קורא לראש הממשלה לצאת בקולו ולהגיד שחייבים להפסיק מיד כל אלימות, כל התלהמות וכל פעולה שיכולה ליצור עימותים. יש לנו ויכוח פוליטי אבל אנחנו שייכים לאותה חברה ואותה מדינה. אנחנו מכירים מהעבר מה קרה כשמגמות כאלו החלו. לכן חייבים לעצור כל אלימות מילולית או פיסית ולדאוג שתהיה כאן מערכת בחירות אקטיבית, הוגנת ולא אלימה בשום אופן. נחכה לתוצאות החקירה המשטרתית כדי לא לקפוץ למסקנות. אנחנו נמשיך בדרכנו. שום דבר לא יעצור אותנו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מספר 2 בכחול לבן ח"כ יאיר לפיד שנכח באירוע מסר: "מודה לכל מי שדרש בשלומם של פעילי כחול לבן בעקבות הירי היום באירוע בהשתתפותי ברחובות. כולם בסדר, אבל הירי הזה לא קרה בחלל ריק. האווירה הציבורית וההסתה הבלתי פוסקת הציתו אותו. אם לא נתעשת, בפעם הבאה זה ייגמר רע הרבה יותר. הפעילים שלנו נחושים מתמיד, וגם אני".

צילום: דוברות כחול לבן
צילום: דוברות כחול לבן

5 תגובות

  1. לא נשכח איך בכיכר ציון בירושלים
    החלה ההסתה נגד רבין.
    ביבי היה על המרפסת וחייך חיוך רחב.
    ביבי החלש מסית בעוצמה.
    נמאסת ביבי.
    אחד מראשי הממשלה הגרוע ביותר.
    קוטף הצלחות של אחרים.
    מאשימים בכשלונות אחרים.
    קמצן. נהנתן. מסית בוגד ונואף. נמאסת

  2. לא שכחנו שגנץ הפקיר את חיילי גולני במערת המכפלה ושני חיילי גולני דיממו למוות כחול לבן אתם בדיחה רק ביבי

Back to top button