מבזקיםתאונות דרכים

התאונה באשקלון: נבדק חשד לנהיגה בשכרות ובמהירות מופרזת

במשטרת ישראל ממשיכים בחקירת התאונה המחרידה שאירע הלילה (חמישי) ברחוב התחייה באשקלון. בוחני התנועה של המשטרה חושדים כי הרכב נסע במהירות מופרזת לפני שאיבד שליטה והתנגש בעץ וכן שהנהג היה תחת השפעת אלכוהול.

התאונה התרחשה מעט לאחר השעה 03:00 לפנות בוקר. הצעיר בן ה-24 תושב העיר ביקש מבת הזוג שלו שתאסוף אותו מבילוי באולם אירועים שנמצא מחוץ לעיר. בת הזוג בת ה-19 הגיעה יחד עם שתי אחיותיה, בנות 17 ו-14 לאסוף אותו, וככל הנראה הוא עלה להגה ברכב הפרטי מסוג סקודה והחל לנהוג.

כאמור, מסיבה שטרם ברורה הנהג איבד שליטה בכביש ברחוב התחייה בעיר והתנגש בעץ על אי התנועה. מעוצמת ההתנגשות אף ניתק מנוע הרכב ועף למרכז הכביש. האחות בת ה-17 נהרגה במקום. הנהג, בת זוגו ואחותה נפצעו קשה בתאונה ופונו לבית החולים ברזילי בעיר. בהמשך המשטרה לקחה דגימת דם של הנהג על מנת לבדוק אם נהג תחת השפעת אלכוהול.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

חובש רפואת חירום במד"א בן טטרו שטיפל בפצועים בזירת התאונה סיפר כי "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת". הוא ציין כי "המנוע היה מפורק לאורך הנתיב במרחק רב מהרכב שעמד במרכז הכביש עם פגיעות קשות בחלקו הקדמי."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הוא מתאר את הזירה ומספר כי "סמוך לאבני השפה של אי התנועה שכבה צעירה כבת 20 עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר, היא הייתה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה בשטח. בסמוך לרכב שכבו על הכביש 3 פצועים בהם אישה בשנות ה 20 ללא דופק וללא נשימה שפונתה לבי"ח במצב אנוש בניידת טיפול נמרץ תוך כדי פעולות החייאה. גבר בשנות ה 20 ונערה כבת 14 שסבלו מפגיעות רב מערכתיות טופלו בשטח ע"י הפראמדיקים שלנו ופונו גם כן בניידות לטיפול נמרץ לבי"ח כשמצבם קשה."

ד"ר יונתן ריק, מנהל המחלקה לרפואה דחופה בבית החולים ברזילי עדכן על מצב הפצועים הבוקר ואמר: "בערך ב 03:00 בלילה הגיעו אלינו ארבעה נפגעים מתאונת דרכים קשה. אחת הנפגעים הגיעה ללא רוח חיים – אישה צעירה. עוד שתי נשים צעירות הגיעו עם חבלות מערכתיות קשות ביותר, אחת מטופלת אצלנו בטיפול נמרץ, אחרי מספר שעות של ניתוח בניסיון לייצב אותה, אך לצערי היא נמצאת עדיין בסכנת חיים מיידית ובמצב אנוש. עוד נפגעת הוטסה במסוק לסורוקה אחרי פעולות ראשוניות לייצב אותה בגלל פגיעת ראש שדרשה נוכחות של ניורוכירורג. יש נפגע נוסף, גבר שהוא גם נחבל בבטן ובחזה ולאחר פעולות ראשוניות בחדר הלם הוא עבר לטיפול נמרץ ומצבו בינוני".

Back to top button