מבזקיםמשפטי/פלילי

בתוך פחות מיממה הרוג בן 30 ופצוע קשה בן 35 בקטטות באשקלון

כוחות של מגן דוד אדום ומשטרת ישראל הוזעקו הלילה (רביעי) בשעה 02:43 לרחוב ההסתדרות באשקלון בעקבות דיווח על קטטה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לגבר כבן 30 ופינו אותו לבית החולים ברזילי בעיר במצב קשה מאוד. אך בדרכו לבית החולים מצבו התדרדר והוא מת מפצעיו.

פראמדיק מד"א גאורגי גוליאק סיפר: "בחניית המרכז המסחרי שכב הפצוע כשהוא בהכרה מעורפלת עם חבלות בכל חלקי גופו. ידעתי שמצבו קשה ושהוא צריך להגיע במהירות לבית החולים, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ והתחלנו בפינוי דחוף תוך טיפול רפואי שכלל הנשמה כשמצבו קריטי."

כוחות משטרה הגיעו מיד לאחר הדיווח למקום, סגרו את זירת האירוע והחלו באיסוף עדויות וממצאים. כמו כן, למקום הגיעה מעבדת הזיהוי הפלילי שהחלה גם כן בחקירת הזירה במישור הפורנזי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

מדובר באירוע שני של קטטה בעיר בתוך פחות מ-24 שעות. אתמול נפצע באורח קשה גבר כבן 35 במהלך קטטה ברחוב העבודה בשכונת רמת אשכול בעיר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים ברזילי בעיר במצב קשה לא יציב, בהכרה מלאה, עם פצעי דקירה.

פאראמדיק מד"א ישראל לוגסי סיפר: "בכניסה לביניין מגורים ראינו גבר כבן 35 בהכרה מלאה, הוא סבל מפצעי דקירה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימום, חבישה וטיפול תרופתי ופינינו אותו לחדר הטראומה בבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב."

בבית החולים ברזילי באשקלון הוא עבר ניתוח במהלך הלילה כשהוא עם פצעי דקירה בבטנו ומצבו התייצב.

כוחות משטרה הגיעו לזירת האירוע אספו ממצאים ופתחו בחקירת נסיבות המקרה.

זירת האירוע. צילום: בן טטרו, תיעוד מבצעי מד"א

תגובה אחת

  1. מה קורה במדינה המצב חמור
    משהו מסריח מתנהל פה מזוודות של כסף וביגוד בהקף גדול בכל הארץ אני בגיל השלישי השכן כמעט רצח אותי כל השכנים שלי כל היום מזוודות מאז גם כל הרחוב הקטן שבו אני גרה עוסקים בזה והמשטרה אומרת אין כלום הפכנו למדינה עולם שלישי רק התמונות והסרטונים יעידו שיש משהו בגו משטרת שנותנת לפשע להשתולל

Back to top button