צרכנות

חלונות בלגיים למרפסת ומרפסות גן

ישראלים רבים הבאים לבנות בגינה או בחצר מרפסת שמש או גן, תוהים בינם לבין עצמם לגבי החלונות שכדאי לשלב שם. במאמר הבא, נרחיב על חלונות בלגיים ועל התאמתם למרפסות שכאלה באופן מושלם!

חלון בלגי הוא למעשה חלון המורכב מפרופילי מתכת אשר יוצרו באופן יחודי, המאפשר להקטין אותם לכדי מינימום, ולשלב ביניהן משטחי זכוכית מרשימים. החלונות הבלגיים הם אלה המוכרים לנו מאירופה, בה יש צורך ממשי בחלונות גדולים אשר יכניסו את מעט השמש אשר קיימת במרבית מאזוריה, לחלל. אך למרות שאנחנו חיי במדינה חמה, חלונות המורכבים מזכוכיות גדולות הפכו לטרדניות גם כאן, וישראלים רבים מעוניינים במראה האירופאי של החלונות הגדולים והמרשימים המתקבלים בין היתר, בזכות השימוש בפרופילים בלגיים.

מהן מרפסות שמש או מרפסות גן?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מרפסות שמש או מרפסות גן הן אופנה נוספת אשר הגיעה אלינו מאירופה, וכוללת בניית מרפסות חצי-סגורות אשר מהוות מעין חלל המורכב מזכוכיות במקום תקרה או קירות, באופן שיאפשר למי שיושב בהן להרגיש בחוץ, אבל להיות בפנים. בדיוק כמו במקרה של החלונות הבלגיים, גם כאן מבחינה היסטורית, מרפסות השמש או מרפסות הגן נועדו כדי לסייע לבני הבית לתפוס קצת שמש, אולם בישראל, גם כשאין צורך באותן זכוכיות גדולות, עדיין נראה כי המראה אלגנטי של המרפסות הללו תפס את לב האוכלוסייה  והפך אותן לנפוצות בבתים פרטיים רבים.

מדוע חלונות בלגיים הינם מושלמים למרפסות שמש או גן?

ראשית, חלונות בלגיים כוללים כאמור, חלונות שבהן מוטיב הזכוכית נראה היטב, אולם לצד זאת, שחוב לציין שקל יחסית לעצב אותם ולמקום אותם כרצונכם. בנוסף, החלונות הבלגיים הינם עמידים יחסית ובשילוב עם זכוכית כפולה ואיכותית, הם אפילו דיי מבודדים, כך שגם מהבחינה הזו תהיו מסודרים. מידע נוסף על חלונות בלגיים פו

המחיר הוא יתרון חשוב ונוסף של הפרופילים הללו – החלונות הבלגיים מיוצרים אצלנו כאן בארץ, ולכן הלקוח מקבל אותם במהירות וביעילות, בשונה למשל מחלונות עץ, אותם יש להזמין מחו"ל. לכן, השילוב בין חוזק, עמידות, התאמה לעיצוב המרפסת והמחיר המעולה, הופך את החלונות הבלגיים למומלצים עבור מרפסות בכלל, ועבור מרפסות שמש או גן בפרט. אנחנו ממליצים על מסגריית ולקס בנושה של חלונות כדי לקבל מידע נוסת עלהם כנסו לאתר שלהם כאן כניסה לקישור

Back to top button