חדשות הארץמבזקים

בן 34 חולץ מנחל עמוד בגליל לאחר שקיבל מכת חום, מצבו קשה

מתנדבי משטרת ישראל מיחידת חילוץ גליל כרמל חילצו בסיוע מסוק של חיל האוויר ויחידת חילוץ 669 גבר שנפגע באורח קשה במהלך טיול בשמורת עין כובס בנחל עמוד.

בשעות הערב המוקדמות התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על גבר בן 34 תושב בני ברק, אשר טייל עם בנו בן ה-11 בשמורת עין כובס בנחל עמוד והתמוטט.

מתנדבי משטרת ישראל מיחידת חילוץ גליל כרמל הוזנקו למקום ותוך ניווט בשטח הצליחו לאתר במהירות את האב שהיה מעורפל הכרה ובנו. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו אף הם למקום העניקו לו טיפול רפואי כשהוא עם סימני מכת חום ומסוק חיל האוויר ויחידת חילוץ 669 פינו אותו לבית החולים זיו בצפת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות מד"א

חובש בכיר במד"א יהודה חיים ופראמדיק מד"א שמעון ביסמוט סיפרו: "הגענו עם הניידת טיפול נמרץ לחניון של שמורת נחל כבוס והלכנו רגלית כק"מ עם ציוד רפואי. כשהגענו למקום ראינו ילד כבן 11 בהכרה מלאה ובסמוך אליו שכב גבר כבן 50 מחוסר הכרה עם סימני מכת חום. התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה, הנשמה, קירור ומתן נוזלים. עקב תוואי השטח היה צורך בחילוץ והזנקנו למקום מסוק צבאי שפינה את המטופל לבי"ח כשמצבו קשה ויציב."

בשעה זו ממשיכים מתנדבי משטרת ישראל מיחידת חילוץ גליל כרמל לסייע לקבוצת מטיילים שאיבדו את דרכם בחשיכה בנחל עמוד.

מבית החולים זיו נמסר: "מטייל חולץ משטח עין כובס נחל עמוד. מחוסר הכרה, מונשם, עם חשד למכת חום. טופל בשטח ע"י חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום מרחב ירדן ופונה עי מסוק צבאי למרכז הרפואי זיו במצב קשה. מטופל ברגעים אלו בחדר טראומה."

צילום: דוברות המשטרה יח' חילוץ גליל כרמל

Back to top button