מבזקיםספורט

300 פועלים ו-20 מהנדסים: העבודות הסתיימו, משחק הבכורה – מחר

עבודות חידוש אצטדיון בלומפילד בתל אביב עמדו בלוח הזמנים כמתוכנן והסתיימו לתחילת עונת המשחקים 2019-2020.

משרד התמ"ת אישר ביום חמישי האחרון את פתיחת האצטדיון החדש לפעילות. המשחק הראשון – בני יהודה נגד עירוני קריית שמונה יתקיים ביום ראשון, 25 באוגוסט 2019 בשעה 20:00.

ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי אמר: "הבטחנו -קיימנו! הקבוצות התל אביביות פותחות את עונת 20-19 בבלומפילד המחודש. העמדנו אצטדיון לתפארת העומד בסטנדרטים המודרניים הגבוהים ביותר לקיום משחקים, תוך שמירה על חוויית הצפייה המיוחדת של האצטדיון שאין כמוה בארץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שדרוג האצטדיון הינו חלק מהחזון העירוני לחידוש ושדרוג מוסדות התרבות ומתקני הספורט העירוניים והתאמתם לצרכים ולסטנדרטים של המאה ה-21. הבמה הוקמה ומעכשיו ההצגה תלויה בשחקנים. בהצלחה לכולם ותודה ענקית לכל מאות האנשים, בראשות ליאור עזורי, שעמלו על הפרויקט והביאו לסיומו בזמן".

כ-300 פועלים במקצועות השונים וכ-20 מהנדסים עבדו באופן רציף ומסביב לשעון על מנת לעמוד ביעד שהוגדר מראש- פתיחת עונת המשחקים 2019-2020. עם תחילת התכנון הנחה ראש העירייה רון חולדאי, להגדיל את המבנה כך שיוכל להכיל את כמות הקהל המקסימאלית האפשרית, בתצורתו הסופית יוכל האצטדיון להכיל 29,000 מקומות ישיבה.

בלומפילד משמר את המאפיינים הייחודיים של האצטדיון, הכוללים את היציעים הבנויים כ"קערה" שתורמים לאווירה המיוחדת, כמו גם הקרבה לכר הדשא. כמו כן, כלל התכנון את שיפור זוויות הראייה, זרימה טובה ובטיחותית של הקהל, עמדות צילום, אולפנים לשידורי טלוויזיה, מערכות תאורה, חדרי בקרה ואזורים ייעודיים לרכבי שידור. באזור השחקנים, המופרד מקהל, תוכננו ארבעה מתחמי מלתחות הכוללים בין השאר: חדרי מאמנים, חדרי שופטים, חדר לבדיקות סמים, חדר רופאים ובקרים. השדרוג מעמיד את האצטדיון בסטנדרטים המעודכנים של אופ"א, שיאפשרו קיום משחקים בינלאומיים. לרווחת הצופים, הותקנו מספר רב של תאי שירותים, אמצעי הנגשה לנכים, מערכות הסעדה שונות ומועדוני מנויים ל- .V.I.P בנוסף, ע"פ דרישת הקבוצות, נוספה קומה של תאי צפייה V.I.P. בנוסף התווספו דרגנועים לרווחת הקהל.

העירייה נותנת את הדעת להסדרי התנועה והחניה ובעקבות האתגר התחבורתי והתנועתי, נשען האצטדיון על פתרונות הגעה שונים, ביניהם על תחבורה ציבורית (14 קווי אוטובוס שונים שעוצרים בסמוך), הרכבת הקלה שהולכת ונבנית, תל אופן, כלי תחבורה זעירים ושאטלים לאוהדים מחניונים ללא תשלום בעשרה מוקדים שונים הסמוכים לכבישים מהירים בעיר ובסמוך לה.

הרשמה לשאטלים דרך כתובת האתר www.shuttlez.co.il

עבודות חידוש והרחבת האצטדיון, אשר החלו ב-24 במאי 2017, תוכננו על ידי משרד אדריכלים מנספלד-קהת, ומתבצעות על ידי חברת אשר גרין מבנים בע"מ בניהול החברה הכלכלית לפיתוח תל אביב.

אצטדיון בלומפילד מנוהל על ידי החברה העירונית "היכלי הספורט".

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח