חדשות הארץמבזקים

אות הוקרה לנתניהו על הסיוע לאוקראינה בתחום החדשנות

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש ממשלת אוקראינה וולודימיר גרויסמן השתתפו הבוקר (שלישי) באירוע חדשנות עם אנשי הייטק ותעשייה מקומיים, בקייב.

ראש ממשלת אוקראינה וולודימיר גרויסמן, יו"ר רשות החדשנות וסגן שר הכלכלה של אוקראינה וולודימיר סטבניוק העניקו לראש הממשלה בנימין נתניהו אות הוקרה על הסיוע של ישראל בהקמת האקו-סיסטם בתחום החדשנות באוקראינה.

צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רה"מ נתניהו התייחס בפתח דבריו להרחבת שיתוף הפעולה בין אוקראינה לישראל בתחום הכלכלי: "אנו עומדים בפני הזדמנות נפלאה. אני מודה לך, וולודימיר על כל העבודה שעשית כדי לחזק את שיתוף הפעולה בינינו, בנושא הסכם הסחר החופשי והקשרים הכלכליים בין אוקראינה לישראל. הם ישרתו את שני העמים שלנו היטב. אני מאמין שאוקראינה עומדת בפני הזדמנות מצוינת ואין לפספס אותה".

כמו כן, התייחס רה"מ נתניהו למדיניות מיסים המעודדת צמיחה כלכלית: "צריך שזה יהיה פשוט ושהמיסים יהיו נמוכים. הנטייה הטבעית שלי היא לחשוב תמיד כיצד להפחית מיסים, אך זה באמת תלוי במיקום שלך על גבי העקומה, וזה לא נושא פשוט. הניסיון שלי מלמד אותי שאם מפחיתים מיסים, ההכנסות צומחות".

באירוע השתתפו גם שרת האוצר של אוקראינה אוקסנה מרקרובה, יו"ר רשות החדשנות וסגן שר הכלכלה של אוקראינה וולודימיר סטבניוק, סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה פרופ' אבי שמחון, שגריר ישראל באוקראינה ג'ואל ליאון ושגריר אוקראינה בישראל גנאדי נדולנקו.

צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

2 תגובות

Back to top button