מבזקיםפוליטי / מדיני

נחתם הסכם עודפים בין כחול לבן לישראל ביתנו

מפלגת כחול לבן ומפלגת ישראל ביתנו הגישו לפני זמן קצר (שלישי) לוועדת הבחירות המרכזית הסכם עודפים עליו חתמו שתי המפלגות. בישראל ביתנו אמרו כי "הסכם העודפים הוא עניין טכני בלבד."

"במערכת הבחירות הקודמת חתמנו עם הימין החדש שלא עברה את אחוז החסימה. ב-1999 חתמנו הסכם עודפים עם עמיר פרץ והרווחנו מנדט. מבחינה טכנית עכשיו לא נותרה שום אופציה אחרת, ואנחנו לא מוכנים להסתכן באובדן מנדט שניתן לקבל בזכות הסכם העודפים." ציינו בישראל ביתנו והוסיפו כי "כל אלו שהחליטו להיכנע לטרור מרצועת עזה ומשלמים דמי פרוטקשן לחמאס, ואלו ששותקים נוכח הביזיון והפגיעה האנושה בהרתעה הישראלית, אינם רשאים לדבר בשם הימין ואינם נמנים עם המחנה הלאומי בישראל."

צילום: אבי אוחיון, לע"מ

מהליכוד נמסר בתגובה להסכם שנחתם בין ישראל ביתנו לכחול לבן כי "יצא המרצע מהשק. ליברמן חתם הסכם עודפים עם לפיד וגנץ, זאת אחרי שהצהיר בגלוי שיתמוך בגנץ ולפיד לראשות הממשלה. מי שרוצה את נתניהו כראש הממשלה חייב להצביע רק לליכוד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן התייחס לחתימת הסכם העודפים בין מפלגות כחול לבן וישראל ביתנו, ואמר כי "לא לחינם הלך זרזיר אצל עורב. ליברמן מוכיח שוב שעיניו נשואות לממשלה בראשות בני גנץ ויאיר לפיד. ליברמן יעשה הכל כדי שראש הממשלה בנימין נתניהו לא ירכיב גם את ההמשלה הבאה. כל קול לליברמן הוא קול לממשלת שמאל בראשות לפיד גנץ. ליברמן הסיר באופן סופי את מסיכת איש הימין שעטה על פניו במשך שנים רבות".

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח