משפטי/פלילי
בן 49 הובא כשהוא פצוע מירי לתחנת מד"א בלוד, מצבו בינוני
גבר בן 49 הובא לפני זמן קצר (שני) כשהוא פצוע מירי לתחנת מד"א בלוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים אסף הרופא כשהוא במצב בינוני. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.












תגובות הגולשים 0
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה