טכנולוגיהמבזקים

פיתוח ישראלי חדש: גדר וירטואלית ניידת להגנה היקפית – צפו

חברת אורד פיתחה מערכת למיגון היקפי מיידי בתנאי חוץ, להגנה על מתקנים רגישים או על אישיות בכירה בביקור פתאומי בשטח. המערכת מבצעית ופעילה באחד המתקנים בארץ על פי דרישת משרד האנרגיה.

יוסי גופר, סמנכ"ל שיווק ומכירות באורד אומר כי מדובר בפתרון טקטי מיידי לסוגיות של מיגון היקפי בתנאים חיצוניים. "קיימים מצבים בהם נזקקים לאבטחה דחופה בשטח פתוח, בין אם מדובר במתקנים רגישים או בהגנה על אישיות בכירה מאוד שמגיעה בהתרעה קצרה לשטח. גדר ממשית ומערך מצלמות הוא עניין שדורש תכנון, חומרים וזמן הקמה. המערכת שפיתחנו היא ניידת ויכולה להגיע לאן שצריך על מנת לייצר גדר וירטואלית המסוגלת להתריע על כל חדירה לאזור המוגן, תוך מתן זיהוי ותצוגת וידאו בתנאי יום ולילה, בכל מזג אויר ובאפס זמן".

מדובר במערכת ניידת ומתכווננת המצוידת בגנרטור מקומי ובמצברי גיבוי הנטענים באמצעות פאנל סולארי שמותקן על יחידה נגררת. למערכת אנטנה טלסקופית הנפתחת עד לגובה של ארבעה מטרים, עליה מותקנות מצלמות טרמיות לשימוש ביום ובלילה, מצלמות CCD וגלאי לייזר לטווח של עד 400 מטרים, המייצר גדר וירטואלית להקמה מידית בכל מקום ובכל שעה. המערכת מצוידת בערוץ תקשורת סלולארי המאפשר העברת אינפורמציה בזמן אמת לחדר הבקרה או לכל מרכז מידע אחר .

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אורד
צילום: אורד
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח