חדשות הארץמבזקים

50 מעלות בלי מים: ישראלית בת 22 נעדרת באתיופיה

איה נעמנה, צעירה ישראלית בת 22 תושבת עראבה שיצאה עם משלחת מהטכניון לטיול באזור מדבר המלח בדנקיל שבאתיופיה, איבדה את דרכה במהלך טיול רגלי ומאז אמש הוכרזה כנעדרת והרשויות במדינה החלו בחיפושים אחריה.

מבירור המקרה עולה כי המדריך של הטיול איבד קשר עין עם חברי הקבוצה והמתין לכולם בנקודת המפגש, משלא הגיעה הוכרז עליה כאמור כנעדרת.

ממשרד החוץ נמסר כי "מרגע קבלת ההודעה נציגי שגרירות ישראל באדיס נמצאים בקשר עם הרשויות, גורמי ממשל וצבא ועם נציגי חברת החילוץ מגנוס ומנסים לסייע בכל משור אפשרי בחיפושים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בקבוצת הפייסבוק "מטיילים באפריקה" פרסמו חבריה את תמונתה וביקשו ממטיילים ישראליים באזור המדובר לסייע בחיפושים אחריה. "דחוףף!! הלכה לאיבוד בזמן טיול עם קבוצה של ישראלים בדנקיל באתיופיה (danakil depression, afar, north Ethiopia) איה נעמנה בת 22. היא נמצאת במדבר כבר יותר מ-9 שעות בתנאים של 50 מעלות בלי מים. כל מי שיכול להגיע ולחפש או יודע לקשר לאנשים שם שיכולים לעזור ולזרז עניינים נא ליצור קשר עם בר דביר +251914940462. כשנעלמה לבשה מכנס חאקי ארוך וגופיה שחורה. תיק שחור וירוק. כל עזרה או איש קשר או שיתוף יעזרו! כבר מחשיך ובגלל זה הלחץ גדל.. תודה לעוזרים!!"

איה נעמנה. צילום: באדיבות המשפחה
איה נעמאנה נעדרת באתיופיה

Back to top button