בידורמבזקים

הלם: המוזיקאי ניב אוליאל נמצא ללא רוח חיים בדירתו בשרון

הזמר ניב אוליאל בן ה-33 נמצא הבוקר (חמישי) בשעה 06:00 לצד זוגתו, כששניהם בדירתו שבישוב נווה ימין הסמוך לכפר סבא ומחוסרי הכרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לדירה מצאו כי הם ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותם.

פראמדיקית מד"א ערין כבהא סיפרה: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לדירה. ראינו גבר ואישה בשנות ה 30 מחוסרי הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם."

ניב אוליאל הוא בנו של הזמר המצליח מלהקת שפתיים חיים אוליאל תושב שדרות. ניב היה מחובר לעולם המוסיקה, היה שותף בהרכב עם אביו שנקרא "האוליאלים" ולאחרונה התפרסם בזכות עצמו עם להיטים שהוציא כמו: "אני תמיד אהיה לך", "מתנות בדרך", ו-"הלו מאמי". לפני כחודשיים הוציא באופן לא רשמי אלבום חדש! – רצץ של שירים שכתב והלחין בעצמו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
"האוליאלים"

חברתו ספיר ממן ספדה לו: הזוי לכתוב לך, הזוי.. לא נתפס.. אני זוכרת שכשיצא השיר הזה (האחת שבלב), אמרתי לך שביום שאכנס לחופה אתה תשיר לי אותו.
אתה עם השיגעונות שלך, עם החיוך, והציניות המצחיקה שלך..עם הלב הטוב שלך.. אני זוכרת אותך בסלון של הבית כשהייתי ילדה והיינו חוזרים מבית הספר לאור.. יושב עם גיטרה ותופים, משגע את כל הבית.. ככה אני אזכור אותך לנצח. עליז, ושמח.. 🙏 אתה כבר לא כאן, כבר לא תשיר לי את השיר הזה.
אבל אני לנצח אשמע אותו. ואזכר בך.. שנשמתך תיהיה בגן עדן, תמשיך לנגן גם שם למלאכים וצדיקים שיקיפו אותך.. גם שם למעלה אתה תיהיה אהוב, בדיוק כמו פה.. תנוח על משכבך בשלום חבר, אתה תמיד תיהיה אחד שבלב 💕"

אלון יהודה כתב: "הלב נקרע ומסרב להאמין, לא מצליח לעכל את הבשורה המרה, לצד החברות בחודש האחרון דיברנו מספר פעמים וניסינו להיפגש ולהניע שוב מהלכי עבודה, אמרתי לך שאין מצב שהכישרון הענק שלך לא יגיע לידי ביטוי ויקבל מקום בארץ, גם בתקופה הארוכה שהיית בארה"ב שמרנו על קשר רציף ושמחתי כשחזרת, תודה לך על החברות, על השירים שהוצאנו יחד, תנחומיי למשפחה המדהימה שלך, נוח על משכבך בשלום, אני כבר מתגעגע, ת. נ. צ. ב. ה"

חיים בן חמו ספד לניב ז"ל: "ניב היקר…. הבן של חיים אוליאל מלהקת שפתיים שהיתי מגיע לנוה ימין לבקר את בתי עדי ראיתי אותך כמה פעמים ותמיד היה שגור בפיך ברוך השם ותמיד סיפרתי כמה אתה יפה טוהר ומוכשר שמעתי את הבשורה בין הראשונים והתפללתי אולי תהיה טעות ולא אתה ניב היקר הלב ממאן להאמין תמיד אזכור אותך עים החיוך הכובש והבחור המוכשר וביישן יהי זיכרך ברוך חרוט וחקוק לעולמים ותמיד שאני הגיע לנוה ימין דמותך תופיע לי בכניסה למושב הלב 💔שבור😭😭😭 ת.נ.צ.ב.ה🙏"

העיר שדרות הוכתה בתדהמה עם היוודע על מותו של ניב אוליאל. תושבי העיר אמרו כי "שדרות איבדה היום מוסיקאי ענק וילד מדהים".

ניב אוליאל ז"ל. צילום: פייסבוק
ניב אוליאל ז"ל. צילום: אורי גבאי

2 תגובות

  1. מעניין, הבוקר פירסמו "גבר ואישה בשנות ה-30 לחייהם נמצאו מחוסרי הכרה בקרוון במושב נווה ימין שבשרון. צוותים רפואיים שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותם. סמוך לגופות נמצאו אלכוהול וסמים, ונבדק האם הם מתו ממנת יתר".
    עכשיו HUSH HUSH לא מדברים על סמים פתאום???

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח