בידורמבזקיםמשפטי/פלילי

שחקן ומגיש טלוויזיה מוכר נחקר בעקבות תלונה על עבירות מין

אתמול (שלישי) זומן למשטרת מרחב ירקון שחקן ומגיש טלוויזיה מוכר לחקירה באזהרה בעקבות תלונה שהוגשה כנגדו על ידי אישה בת 39 מאילת שעבדה בצוות בידור של אחד מבתי המלון בעיר.

האישה התלוננה על מחט לפני שמונה חודשים במהלך חקירה בעקבות תלונה שמחט עצמו הגיש כנגדה על הטרדה לכאורה, שלה כלפיו. הוא נחקר גם היום באזהרה ושוחרר בתנאי שלא ליצור עם המתלוננת קשר במהלך 30 הימים הקרובים.

אורנת קמרון, עורכת הדין המייצגת את המתלוננת אמרה כי "השיטה שבה תוקף מקדים את הקורבן חוזרת על עצמה גם כאן, ואין לי ספק כי החקירה תסתיים בכתב אישום נגדו. בידי מרשתי ובידי המשטרה יש ראיות המוכיחות כי החשוד ביצע את העבירות שלכאורה מיוחסות לו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמרה עורכת הדין כי "התיק הזה מתנהל כבר תשעה חודשים ואני מנהלת מלחמת חורמה כדי שנגיע לשלב הזה שבו הוא נחקר. החקירה התמהמה בשל מעמדו הציבורי".

מטעמו של השחקן שנחקר נמסר כי "הוא עצמו קורבן של מסכת הטרדות, איומים וניסיונות סחיטה קשים. בגין איומים אלה, אשר כללו גם איום בפגיעה בפיזית באשתו, הוא הגיש תלונה למשטרה ובית המשפט הטיל עליה צו הרחקה ושהייה במעצר בית. הוא שיתף פעולה באופן מלא וענה לשאלות החוקרים. מדובר במסכת איומים והטרדות שמתפרשת על פני כשנתיים. הוא מקווה כי החקירה תסתיים וימוצה הדין עם מי שגרם לו לסיוט".

צילום: חדשות MivzakLive
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח