איראןמבזקים

מפקד משמרות המהפכה: "חיזבאללה לבד יכול להשמיד את ישראל"

מפקד משמרות המהפכה באיראן, חוסין סלאמי אמר היום (רביעי) כי ארגון חיזבאללה "רכש את יכולותיו בסוריה" כך שיוכל להשמיד את ישראל לבדו בכל מלחמה אפשרית.

סלאמי אף התייחס בהודעתו לעיתונות למתיחות הגוברת בין איראן לארצות הברית ודחה אפשרות של משא ומתן בין המדינות, "כל רצונו של האויב זה כדי להביס אותנו" ציין והוסיף כי "עניין המשא ומתן הוא תחבולה ולא הדרך לפתרון. האויב מגביר את הלחץ והדרישות ורוצה לכפות עלינו כניעה באמצעות משא ומתן".

עוד הסביר כי "מדיניות האויב באזור הגבירה את השפעתה של איראן וגרמה לה להוביל חזית מאוחדת מול הישות הציונית. האויב רצה לצמצם את ההשפעה האזורית של איראן בכל מיני האשמות וקונספירציות. איראן תשיג מטרותיה לפני שהאויב יצליח להגיע לאיזשהו מקום. אנחנו לא נאפשר לו לעצב את האזור לפי איך שהוא רוצה", הדגיש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סלאמי התייחס ללחימה בעיראק ובתימן ואמר כי "התגברות הכוחות העממיים בעיראק ותבוסת מדיניות ארה"ב בתימן הן כתוצאה מההשלכות ליחס של וושינגטון כלפי טהראן. אנו נעמוד איתן, נחסל את העוני באיראן ונמשיך לפתח את יכולות הצבא וההגנה שלנו", אמר.

מפקד משמרות המהפכה באיראן, חוסין סלאמי

2 תגובות

  1. היבי חאן הגענו שככה מעריכים את יכולנו הצבאית.אנחנו נרתעים להגיב בעוצמה.הם יודעים מה הםחד שלך שמא יפגעו בחיילים.נכון יש רחפוק אבל מה שקורה בעזה ממש מבייש!!!

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח