מבזקיםמשפטי/פלילי

ויקטור קטן הואשם ברצח אופיר חסדאי ז"ל – "מה אתה יורה בי?!"

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לפני זמן קצר (רביעי) לביהמ"ש המחוזי מרכז כתב אישום נגד ויקטור קטן, בן 74 מלוד, בגין רצח (בכוונה) של אופיר חסדאי ז"ל.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עינת בניטה, במועד הרלוונטי לכתב האישום החזיק הנאשם ברישיון אקדח ומחסנית מלאה בכדורים. ב- 28.7.19 בשעה 14:06 בערך, הגיעו הנאשם ואשתו לקניון עזריאלי ברמלה ברכב שברולט והשניים החלו לחפש חנייה בחניון. באותה עת, הגיעו לקניון המנוח, אשתו ושתי בנותיהם הקטינות ברכב מזדה והחלו לחפש חנייה בחניון כשאופיר נוהג במזדה. בסמוך לשעה 14:10, יצאה אשתו של הנאשם מהשברולט והחלה לחפש רגלית חנייה כשהנאשם נוהג בשברולט ומחפש חנייה בעצמו. בשלב מסוים איתרה אשתו של הנאשם מקום חנייה בשורה 12. בסמוך לכך, הבחינו אף המנוח ואשתו בחנייה הפנויה בשורה 12 והתקרבו אליה במזדה. הנאשם הספיק להגיע לחניה זו, וחנה את רכב השברולט עם החזית לקיר, בשורה 12, כאשר הרכב חורג מהקווים המסומנים על הכביש.

אופיר ואשתו דקלה עם הילדים. צילום: מתוך פייסבוק

בשלב זה, עצר המנוח את המזדה, יצא ממנה, התקרב אל אשתו של הנאשם שעמדה מאחורי השברולט, וצעק לעברה: "למה אתם חונים בשתי חניות?!". בין השניים התפתח דין ודברים, במסגרתו הכתה אשתו של הנאשם את המנוח באמצעות התיק שלה ובתגובה המנוח צעק: "מה את מרימה עליי ידיים?!" והדף אותה בשתי ידיו. אשתו של הנאשם נפלה ארצה על ישבנה והמנוח התרחק מהמקום לעבר המזדה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנאשם הבחין, בעודו בשברולט, בהתרחשות בין המנוח לאשתו (של הנאשם). הוא יצא מהשברולט, כשהוא נוטל עמו תיק בו נשא את האקדח. הנאשם הניח את התיק על תא המטען של השברולט. לאחר שאשת הנאשם נפלה, הנאשם התקרב למנוח, נעמד ביניהם וצעק לעבר המנוח: "למה אתה מרביץ לאשתי?!", פנה לעבר השברולט, ניגש לתיק שלו, פתח את רוכסן התיק, הוציא את הנרתיק מהתיק ושלף את האקדח מהנרתיק. הנאשם התקרב לעבר המנוח, שעמד ליד המזדה. בלא כל אזהרה או לומר דבר כלשהו, כיוון הנאשם את האקדח אל עבר המנוח וירה בו מטווח קצר, ופגע בו בחלק העליון של ירכו הימנית.

צילום: יחזקאל איטקין

המנוח שנותר עומד על רגליו זעק אל עבר הנאשם: "מה אתה יורה בי?!", כשאף אשתו של הנאשם צעקה לעבר הנאשם לחדול. הנאשם לא שעה לקריאות אלו, כיוון את האקדח לפלג גופו העליון של המנוח וירה לעברו ירייה נוספת, אשר פגעה בחזהו של המנוח, בריאותיו ופילחה את ליבו. כתוצאה מהירי, התמוטט המנוח, נפל ארצה ואיבד את הכרתו. בחלוף דקות ספורות הגיעו כוחות משטרה ומד"א למקום, ביצעו במנוח פעולות החייאה, והובילו אותו כשהוא מחוסר הכרה לבית החולים "אסף הרופא". בשעה 14:56 נקבע מותו.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

להורדה [32.84 KB]

Back to top button