מבזקים

אישום: המרדף וההתהפכות, אידה קרמר ז'"ל הופקרה בזירת התאונה

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אסלאם בן אימן חטיב בן 19 ונאשם נוסף, קטין בן 17, שניהם מכפר מנדא, בגין המתה בקלות דעת של המנוחה, אידה קרמר ז"ל בת 23, מקרית ביאליק ובהפקרה ועבירות נוספות.

על פי עובדות כתב האישום שהוגש ע"י עו"ד בני פסקל, עולה כי הנאשם והקטין אשר הינם בני דודים שהו בתאריך 18.7.19 בפאב שבקריית חיים ושתו משקאות אלכוהוליים.

לאחר הבילוי בפאב, נפגשו הנאשם והקטין עם מקורביו להן, בסמוך הגעת הנאשם והקטין  למקום, ובשעה 06:04 המנוחה יצרה קשר עם המקורב וביקשה שיאסוף אותה מנשר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעקבות זאת ביקש המקורב מהנאשם שיסע ברכב ויביא את המנוחה מהמקום בו שהתה, בסמוך לשעה 06:45, פגש הנאשם את המנוחה בבר בנשר ונסעו בחזרה למקום המפגש.

במהלך שהייתם במקום, שתו בני החבורה משקאות משכרים, זמן קצר לאחר מכן ביקשה המנוחה מהנאשם שיסיע אותה לביתה.

להצטרפות לקבוצת חיפה והקריות בפייסבוק – לחצו כאן

זמן קצר לאחר מכן, הנאשם והקטין ביחד עם המנוחה נכנסו לרכב, כאשר הקטין התיישב במושב ההגה, זאת על אף שאינו מורשה כלל לנהיגה בסוג רכב זה.

בעודם עושים את נסיעתם, הבחינו הנאשם והקטין בשוטרים שמורים להם לעצור בצד הדרך, הקטין נענה להוראות השוטרים ועצר את הרכב בצד הדרך, אך כעבור זמן, הנאשם והקטין החלו בנסיעה מהירה מהמקום.

במהלך הנסיעה המופרזת וניסיון הבריחה מניידת המשטרה ובהגיעם סמוך לצומת המוביל, עקפו הנאשם והקטין, מימין, שיירה של רכבים, בפנייתם ימינה אשר מיועדת לפנייה לאלון הגליל, במהירות בלתי סבירה עלו על אי תנועה בנוי, ומעוצמת ההתנגשות, הרכב התרומם באוויר והתהפך לתוך שדה סמוך.

מותה של המנוחה נקבע במקום. מספר שניות לאחר התאונה, וביודעם כי המנוחה נפגעה ברחו מהמקום.

צילום: דוברות מד"א
צילום: כב"ה מחוז צפון
ההרוגה בתאונה הקטלנית אידה קרמר

עוד עולה מכתב האישום כי בשעה 09:45, הנאשמים התקשרו למוקד המשטרתי וטענו כי הרכב נשדד מהם באיומים.

צפו בתיעוד המרדף וההתהפכות

Back to top button