חדשות חוץמבזקים

איש העסקים עבריין המין ג'פרי אפשטיין שם קץ לחייו בכלא במנהטן

איש העסקים המיליארדר ג'פרי אפשטיין שהורשע בעבירות מין נמצא הבוקר בסביבות השעה 06:30 (שעון מקומי) תלוי כשהוא ללא רוח חיים בתוך תא הכלא במנהטן, כך אישרה לשכת בתי הכלא הפדרלית.

גורמים רשמיים במדינה מסרו כי ג'פרי אפשטיין בן ה-66 ששם קץ לחייו בתאו הועבר לבית החולים הפרסביטריאני בניו יורק. גורמי אכיפת החוק במדינה מסרו תחילה לפוקס ניוז כי הוא נפטר כתוצאה מדום לב אך הדיווחים הרבים שהחלו לזרום בכלי התקשורת טענו כי הוא תלה את עצמו. גופתו הועברה לנתיחה של אחר המוות כדי לקבוע את הנסיבות.

עבריין המין ג'פרי אפשטיין

מותו של אפשטיין מגיע שבועיים לאחר שניסה לשים קץ לחייו בכלא ונמצא בתאו כשהוא כמעט ללא הכרה ועם פציעות בצווארו. באותה עת לא היה ברור האם מדובר בפציעות אשר הוא גרם לעצמו או שמא הותקף. אז הוא הועבר להשגחה מחשש שינסה לפגוע בעצמו פעם נוספת והבוקר כאמור על אף שהיה תחת השגחה הצליח לשים קץ לחייו. על פי הדיווח ברשת NBC הוא לא היה תחת השגחה צמודה אלא הוחזק בהפרדה מאסירים נוספים והיה לבד בתאו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אפשטיין נעצר ב- 6 ביולי בשדה התעופה בניו ג'רזי. הוא הואשם בגין פגיעה מינית לכאורה של עשרות נערות צעירות בביתו בבאפר איסט סייד בניו יורק ובאחוזת החוף שלו בפאלם ביץ' שבפלורידה, בין השנים 2002-2005. על פי החשד אפשטיין יצר ותחזק "רשת גדולה" שפעלה משנת 2002 ולפחות עד לשנת 2005 שאפשרה לו "לנצל ולהתעלל מינית בעשרות בנות קטינות". בנוסף נהג לשלם לצורך גיוס נערות נוספות. התובעים אמרו כי הקורבנות נהגו ללוות אותו לחדרו ולבצע בו עיסויים.

בעת מעצרו של אפשטיין התובעים אמרו כי מצאו ברשותו תמונות רבות של נערות ערומות בבית האחוזה שלו במנהטן. הוא הכחיש את המיוחס לו ואילו היה מורשע ייתכן שהיה נשלח ל-45 שנות מאסר.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח