מבזקיםמשפטי/פלילי

המשטרה: פוענח רצח וסים איבראהים אבו שולדום בן ה-18 בחורה

חוקרי היחידה המרכזית במרחב נגב של משטרת ישראל סיימו את מלאכת חקירת המקרה בו נורה למוות וסים איבראהים אבו שולדום ביישוב חורה בחודש יוני השנה.

בתאריך 17.6 התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות ירי ביישוב חורה. מהמקום אבו שולדום תושב היישוב בן 18 ומבית החולים נמסר על מותו. למקום הגיעו כוחות משטרה רבים ובתם הערכת מצב הוטלה החקירה על היחידה המרכזית במרחב נגב.

במהלך ימי החקירה ותוך ביצוע פעולות חקירה מתקדמות נודעה זהותם של חשודים ובתאריך 2.7 ו 15.7 נעצרו תושב חורה ושני תושבי לוד כחשודים במעשה ולאחר שעפ"י החשד היו בבריחה בשטחי הרש"פ. מעצרם של החשודים, תושבי לוד בני 20 ו 21 ותושב חורה בן 22, הוארך מעת לעת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עם התקדמות החקירה עלה כי עפ"י החשד כי החשודים ארבו לקורבן מחוץ למכולת ביישוב חורה ברכב אשר מקוריותו זוייפה, אז בוצע לעברו הירי ומיד לאחר מכן נמלטו ליער יתיר שם העלו את הרכב באש והחלו בבריחה, ראשית ללוד ולאחר מכן ליריחו וקלקיליה שם נעצרו.

צפו בתיעוד

עפ"י החשד ראשיתו של האירוע לפני 4 שנים בסכסוך בין החשוד המרכזי שנעצר, תושב חורה, לבין הקורבן, כאשר החשוד נטר לו על במשך השנים והמתין לשעת כושר לפגוע בו כפי שלבסוף אירע באותו ערב מצער.

צילום: דוברות המשטרה

עם תם מלאכת החקירה המורכבת הוגשה לבית המשפט הצהרת התביעה בדבר כוונתה להגיש כתב אישום ומעצרם של השלושה הוארך עד ה 9.8

"משטרת ישראל מנהלת מאבק עיקש בנגע האלימות ופעלה במקרה זה כמו במקרים אחרים תוך הפעלת מיטב הכלים העומדים לרשותה ונחישותה בביצוע משימותיה. זמן ומקום לא יהוו מפלט עבור חשודים בביצוע עבירות פליליות", כך נמסר ממשטרת ישראל.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח