מבזקיםתאונות עבודה

תאונת העבודה באתר הבנייה בהוד השרון: פורסם שם הפועל שנהרג

הותר לפרסום כי הפועל בן ה-40 שנהרג אתמול באתר הבנייה בהוד השרון הוא מוחמד שחאדה ג'ראב מהכפר הפלסטיני תרקומיא, מערבית לחברון.

האירוע הקטלני אירע אתמול (ראשון) בשעות הצהריים. בשעה 15:27 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על פועל שנפצע באתר בניה ברחוב עזר ויצמן בהוד השרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ולאחר פעולות החייאה נאלצו לקבוע את מותו.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובש בכיר במד"א, חנן לנצמן: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 40 שוכב על הרצפה, כשהוא סובל מחבלה קשה בפלג גופו העליון. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, ומיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות, שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. בתום החייאה ממושכת, לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו"

רועי סלומון מתנדב זק״א שטיפל בזירה, אמר: "מדובר בפועל כבן 40 שככה״נ במהלך העבודה באתר ירד הפועל מהפיגומים החליק ונפל מגובה. כשהגעתי לזירה ראיתי את הפועל שכוב באתר כשהוא ללא הכרה עם פציעות קשות. צוותי מד״א נאלצו לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א שרון טיפלו בגופת ההרוג ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה. נסיבות התאונה נחקרת ע״י המשטרה במקום."

כוח משטרה הוזעק למקום, הועבר דיווח למשרד העבודה ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע.

ההרוג בתאונת העבודה מוחמד שחאדה ג'ראב
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח