חדשות הארץמבזקים

השר דרעי החליט: תינתן ארכה נוספת לרשויות לאישור התקציב

שר הפנים אריה דרעי ומנכ"ל משרדו מרדכי כהן, קיימו אתמול (חמישי) ישיבה בלשכת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, ובהשתתפות פרקליט המדינה שי ניצן, המשנים ליועץ המשפטי לממשלה ולפרקליט המדינה וכן מנהל מחלקת הבג"צים, והוחלט להאריך את המועד לאישור התקציב הרשויות המקומיות במליאות המועצה עד ה-30 בספטמבר. זו התקופה המירבית הקבועה בחוק.

שר הפנים, אריה דרעי. צילום: לע"מ

הרשויות שלא אישרו את תקציבן הן רהט, עוספיה, ירכא וטבריה. משמעות ההחלטה היא שחברי המועצה הנבחרים ימשיכו בכהונתם בארבע הרשויות, יחד עם ראשי הרשויות עד ה-30 בספטמבר.

שר הפנים, אריה דרעי אמר בישיבה: "אנו מצפים מראשי הרשויות וחברי המועצה להעביר את התקציב במליאת המועצה ובכך לאפשר מתן שירותים נאותים לתושבים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן, ראש עיריית טבריה רון קובי התנגד להחזרת חברי מועצת עיריית טבריה, לאחר שפוזרו ושיגר מכתב תשובה לעו"ד בועז בן צור, שמייצג חברים במועצת עיריית טבריה, שביקשו להצטרף לעתירה ולהחזירם לכהונתם כחברי מועצת עיריית טבריה.

ראש עיריית טבריה רון קובי. צילום: רון קובי

יש לציין כי בעקבות דרישת השר דרעי הוחלט להחזיר את כל חברי המועצה לכהונתם, זאת לאחר שפוזרו. ההחלטה תקפה לכל חברי המועצות שפוזרו בטבריה, ירכא, עוספיה ורהט, כדי לשמור על עקרון השוויון.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

להורדה [100.26 KB]

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח