מבזקיםמומלצים

כל הדרכים לחסוך במה שנשאר מהקיץ

הקייטנות שמצילות את ההורים נגמרות באוגוסט ועכשיו הזמן להדק את החגורה כדי לממן את הטיולים, הפעילויות והשופינג. רוצים לדעת איך לעשות את זה? הנה כמה הצעות

החופש הגדול מציב אתגר כלכלי משמעותי בפני הורים לילדים. זה מתחיל בהוצאה כספית על הקייטנה, ממשיך עם אובדן ימי עבודה בשל הימים הקצרים וכולל גם את הפעילויות והאטרקציות שיש בכל רחבי הארץ ולכל אורך השבוע. לאחר מכן הקייטנה שמצילה את ההורים מסתיימת, מה שמשאיר אותם עם חודש אוגוסט שבו המחירים מזנקים והמינוס בבנק גדל.

אז מה עושים כדי לשעשע את הילדים ואיך מהדקים את החגורה בלי שזה יבוא על חשבון איכות החיים של המשפחה? הנה כמה הצעות:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  1. יוצאים לטיולים וקונים בהנחה

טיול משפחתי ברכב פרטי יכול להיות הזדמנות נהדרת לבילוי בלתי נשכח של הורים עם ילדים. טיול כזה אמנם עולה כסף וקשה להקל ראש בהוצאות הדלק, אבל החדשות הטובות הן שיש המון הנחות בחנויות נוחות ושבכל מקרה גם כל פעילות אחרת דורשת הוצאה כספית מסוימת.

במילים אחרות, יציאה לטיולים תוך כדי השלמת המצרכים בהנחה של חנויות הנוחות מאפשרת להורים וגם לילדים ליהנות מכל העולמות. עצם הנסיעה ברכב מעבירה את הזמן ותורמת לגיבוש, בעוד הטיול עצמו חושף את הילדים לחוויות חדשות שהם לא ישכחו הרבה זמן.

  1. קובעים סדר עדיפויות

אי אפשר לצפות מהורים לבלות את כל חודש אוגוסט הרחק מהבית, בשמורות הטבע ובמסלולי הטיולים ולכן צריך לקבוע סדר עדיפויות ברור גם עבור פעילויות יום יומיות. התפקיד של ההורים הוא להחליט על מסגרת התקציב לאוגוסט ולוודא שכל המשפחה עומדת בו. בפועל, ההורים יכולים גם להיעזר באפליקציות, בקבצי אקסל ובדוחות החשבון שמגיעים מהבנק.

קביעת סדר עדיפויות תשמש את ההורים כאשר החופש הגדול מתחיל וגם אחרי שהוא יסתיים. אם המשפחה מצליחה לעמוד ביעד, סביר להניח שגם הימים הראשונים בבית הספר יהיו קלים ורגועים יותר.

  1. מקבלים עזרה מחברים ומשפחה

למזלם של ההורים, הם לא היחידים שצריכים להתמודד עם העול הכלכלי של החופש הגדול בכלל ועם חודש אוגוסט בפרט. יש עוד המון הורים שיכולים לחלוק איתם את הנטל ואפשר לפנות אליהם בכל רגע נתון כדי לבקש עזרה. אם עושים את זה, מגלים מהר מאוד שעזרה מחברים ומשפחה גם שווה המון כסף.

הורים לילדים יכולים לחלק ביניהם תחומי אחריות ולהחליט שבכל יום יש מישהו אחר שלוקח את הילדים לפעילויות ואטרקציות. מלבד האופן שבו חלוקה כזו תורמת למאמץ הכלכלי, היא גם משאירה להורים זמן פנוי לעבודה ומנוחה. כמו כן, את המשימות מחלקים בין החברים, הסבא והסבתא לפי תחומי העניין שלהם ותוך מעורבות של הילדים בתהליך קבלת ההחלטות כדי להבטיח את שיתוף הפעולה שלהם.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח