אוכלמבזקים

3 מאכלים שאתם יכולים להכין עכשיו בבית

אוכל ביתי הוא מזין, משביע וטעים ובכל רגע נתון אתם יכולים לאלתר מנה מוצלחת ממה שיש לכם במקרר. לא מאמינים? הנה 3 מתכונים שלא דורשים רקע וניסיון במטבח

המלצות על אוכל ביתי כאלטרנטיבה למזון מעובד משותפות לארגוני בריאות בכל רחבי העולם. כיום ברור שאוכל ביתי הוא מזין, משביע וטעים יותר ושגם לא צריכים להיות מומחים למטבח כדי להכין אותו. למעשה, יש לפחות 3 מתכונים שאפשר להכין כבר עכשיו בבית ממה שנותר במקרר:

  1. שניצל

החומרים הנדרשים לשניצל בציפוי פריך הם 500 גרם חזה עוף פרוס, 1 ביצה, חצי כוס פירורי לחם, חצי כפית מלח, כפית פפריקה מתוקה, שליש כפית כורכום וקמצוץ פלפל שחור. אתם אמנם צריכים להפשיר מראש את העוף, אבל לא צריך יותר מ-4-5 שעות כדי לעשות את זה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קודם טורפים בקערה את הביצה ומניחים בנפרד את פירורי הלחם בצלחת אחרת. בהמשך מתבלים את השניצלים, טובלים כל חתיכה בביצה משני הצדדים ומהדקים בפירורי לחם. במקביל, מחממים מחבת עם שמן על אש בינונית וממתינים לרתיחה. מניחים בזהירות את השניצלים, מטגנים כל צד 2-3 דקות עד להזהבה וסופגים בנייר לפני ההגשה.

  1. פיצה

המתכון של פיצה מרגריטה יכול להתאים לכם כארוחת צהריים וערב. באופציה הקלאסית ללא בישול, המצרכים הם 4 כוסות קמח רגיל, כף שמרים יבשים, 2 כפות סוכר, כוס מים חמימים, רבע כוס חלב, 4 כפות שמן זית וכפית ורבע מלח.

כמו כן, בשביל הרוטב תצטרכו 400 גרם עגבניות מרוסקות, 2 כפות שמן זית, 3 שיני שום, 3 כפות רסק עגבניות, כפית מלח ושליש כפית אורגנו. התוספות הן כמובן מוצרלה או גבינה צהובה מגורדת וכל אחד יכול להחליט אם להוסיף זיתים, תירס, פטריות וכן הלאה.

החלק הבעייתי הוא להכין את הבצק: קודם מערבבים בקערה את הקמח עם השמרים והסוכר, מוסיפים מים וחלב ומערבבים 2 דקות. אחר כך מוסיפים שמן זית, לשים תוך כדי פיזור מלח ומכסים במגבת. ממתינים חצי שעה-שעה להתפחה, מחלקים לשני חלקים ומרדדים כל חלק לעיגול בקוטר 30 ס"מ.

הדרך הקלה להכין את הפיצה היא לחמם תנור ל-250 מעלות, להניח את הבצק ישירות על התבנית ולאפות כ-5 דקות. לאחר מכן מוציאים את הבצק, מורחים רוטב פיצה ומפזרים גבינה ותוספות לפני שמחזירים ל-10 דקות על 200 מעלות ועד להזהבה.

  1. סלט ירקות

לא באמת צריך מתכון כדי להכין סלט ירקות, אבל כדאי לשמור על ראש פתוח ולגוון את התפריט הסטנדרטי. בין היתר, ניתן לעשות זאת עם סלרי, אבוקדו, אגסים, תפוחים, אגוזים ושקדים.

היתרון של ירקות טמון בבריאות ובתחושת השובע. לבסוף, את הסלט אפשר לשלב בכל ארוחה ולהכין גם לנשנוש בשעות הלילה המאוחרות.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח