מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: דקר נהג אחר במהלך ויכוח בכביש ואיים לרצוח אותו ליד ילדיו

תושב קריית גת בן 43, נדקר בסוף השבוע האחרון על ידי נהג בן 30 ונפצע באורח קשה לאחר שהתפתח ויכוח בין השניים על השימוש בדרך. החשוד במעשה נמלט ונעשו פעולות חקירתיות לאיתורו. כעבור מספר שעות הוא התייצב בתחנת המשטרה וטען שפעל כשורה באירוע. אתמול כבר הוגש נגדו כתב אישום באמצעות חטיבת התביעות במשטרת ישראל.

ביום שבת (27/7) בשעות הצהריים התקבל דיווח במשטרה על תושב קריית גת שנדקר באמצעות כלי חד בעקבות ויכוח שנתגלע בינו לבין נהג רכב אחר בכביש, וכי הוא פונה במצב קשה אל בית החולים. פעולות חקירה מהירות אפשרו לזהות את החשוד במעשה שנמלט מהמקום והחלו פעולות לאיתורו, הן ברחבי העיר קריית גת והן מחוצה לה. כעבור מספר שעות התייצב החשוד במעשה בתחנת המשטרה בקריית גת ואז נעצר והועבר לחקירה. מעצרו הוארך בימים אלו ואתמול (שני) כבר הוגש נגדו כתב אישום חמור באמצעות חטיבת תביעות לכיש בגין מעשיו ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

צילום: חדשות MivzakLive

מחקירת המקרה עולה כי במהלך נסיעתם של החשוד והקורבן, כל אחד ברכבו שלו וכשילדיו של הקורבן עמו ברכב, לכיוון שכונת כרמי גת, סטה החשוד עם רכבו וגרם לקורבן להסיט אף הוא את רכבו שמאלה וכתוצאה מכך נגרם נזק לצמיג (תקר). מרחק קצר לאחר מכן נעצרו שני כלי הרכב במקביל אחד לאחר והחל ויכוח בין הנהגים שלאחריו המשיך כמעה הקורבן בנסיעה עם רכבו ועצר לפני רכבו של החשוד במטרה להחליף פרטים. בשלב זה יצא החשוד כשבידו סכין יפנית וחתך את הקורבן בחזהו באמצעותה תוך שאף איים על המותקף כי ירצח אותו ליד ילדיו. מיד לאחר מעשיו שב החשוד לרכבו ועזב את המקום כלא היה דבר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צפו בתיעוד

Back to top button